Kokemuksia terapiasta? Entä miten paljon yksityisellä käyminen voisi maksaa?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 19:34

ihan omakohatisia kokemuksia ei ole, mutta hyvin läheltä seurannut muutaman perheenjäsenen toipumista parin vuoden takaisista katastrofeista ja kyllä siinä terapikäynneillä oli oleellinen rooli

yksityisten hinnoittelussa lienee aika 'vapaat' markkinat, eli saattavat vaihdella aika rajusti, jos nyt esimerkkini (linkki) on edustava, niin keskihinta voi olla n. 40-50 € / tunti

www.terapiaranta.fi/lomake/

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:45

Riippuu mitä terapiaa tarkoitit. Yksityisillä on varmaankin jokaisella omat taksansa, ei niitä voi yleistää. Puhelinsoitolla ao. terapian tarjoalle saat varmasti n. hinnan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:15

kokemusta vain puheterapiasta yli 30 vuoden takaa. Ärrävika korjaantui muutamalla käynnillä ja ahkeralla harjoittelulla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 15:40

On olemassa myös ns.vertaistukiryhmiä jotka ovat maksuttomia ja parhaita siinä mielessä,että ryhmien vetäjät sekä jäsenet ovat kokeneet samoja asioita ja oppi ei ole kirjoista tullut vaan kokemuksista.

Lähteet:
Itse olen mukana ollut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 20:05

Yksityisten psykologien hinnoittelu on n. 70 €/h pääkaupunkiseudulla. Siinä saa olla vahvat hermot jos talous ei ole kunnossa että kestää laskujen maksamisen.