Oletteko ostaneet joulukortit??Vai itse tehneet mitä olette lähettänny..

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:43

Usein teen itse, mutta tänä vuonna ostin valmiit kortit, oli niin kauniita kortteja myynnissä. Hinnakkaimmaksi saattaa joissakin tapauksissa tulla omatekemät.

Kysyjän kommentti

Kiitos kauniista kortista..

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 05:58

Itse on värkätty,omista valokuvista potkua. Lähtee tänään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 07:35

En lähetä Joulukortteja vaan soitan puhelimella.Voipa vaihtaa muutaman sanankin eikä tule juurikaan korttia+merkkiä kalliimmaksi. Ja pääsee pienemmällä vaivalla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:40

Itse olen väkerrellyt jo monta vuotta. Aina tulee kiire, vaikka aloittaisikin jo syksyllä! Tänä jouluna käytin leimasimia ja myös tietsikkaa tekstin vääntämiseen. Kopiokonekin oli käytössä. Kuoren päälle vielä yksi leima ja saajan nimet käsin kirjoitettuna. Ja huomenna sitten pitäis kaikki olla valmiina postitettavaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:50

Joskus on valokuvausliikkeesstä teetetty omista, sopivista kuvista kortteja, nyt kyllä ostin eli vanhoista perinteisestä korteista tehtyjä uuspainoksia (Jenny Nyström jne).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:15

Ostan kortit sillä minussa ei ole yhtään taiteilijan vikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 11:24

ostotavaralla tervehditään tänä(kin) vuonna

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:34

Sekä että.
Tyttären kerhossa tehtiin niitä oikein urakalla, muutama ostettiin ja 10kpl haettiin valokuvausliikkeestä. Sieltä tuli sellaisia joissa tyttö istuu napakkana joulupukin sylissä (tosin joulupukki näyttää paljon nyreämmältä).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:10

Positiivareilta tilasin 10 kpl sellaisia pikku vihkosia, jotka toimivat joulukortteina, kymmenkunta askartelin ja muutamia ihan tavallisia ostin kaupasta. Tänä aamuna pudotin koko nipun postilootaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:25

Ostokortit tänä vuona, joskus olen jopa innostunut askartelemaan mut nykyään askartelu kallista ja aikakin on kortilla :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.12.2009 - 16:11

Ne vähät mitä lähetin, tulivat postissa yleisenä jakeluna pankkisiirron kera. Yhden kortin ostin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 17:06

Tänä vuonna ostin kortit, jotka myydäänt etelä-afrikkalaisen alkeiskoulun hyväksi. Korteissa hymyilevät koulun lapset aurinkoisesti. Korteista saadut tulot menevät lyhentämättöminä koulun hyväksi. Pieni joululahja on jo annettu jokaiselle lapselle, kiitos korttimyynnin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 20:28

Tein kaikki joulukortit itse. On kiva näperrellä tuollaisten askartelujen parissa.Nautin siitä.Niitä taisi loppujen lopuksi lähteä 46 kpl.

Lisätty: 15.12.2009 - 20:29

Lähtivät matkaan10.12.2009.