mikähän tämä napsu niinkuin on?ja mitä nuilla pisteillä hyötyy?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 23:52

Sivun alaosasta löytyy selitys Tietoja Napsusta. Sekä Etusivu kertoo Napsun monipuolisuudesta. Pistehomma on epäoleellinen, mutta se yrittää kannustaa aktiivisuuteen, täällä on ollut pari kilpailuakin.
Sanoisin että: tämä on hyötyä ja viihdettä monille (harvinaisen siisti).
Nyt on pääasia, että sekalaisella keskustelulla ihmiset pysyisivät sivulla, vastaamassa kaikenlaisiin, esim. Kategorioden mukaisiin ym koskeviin kysymyksiin.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 00:07

Napsu on missä kysellään...ja vastaillan kysymyksiin.....pisteillä ei mitään merkitystä..tai joskus joku kilpailu ollut..
Ihan mukavaa ajanvietettä..ja mukavaa porukkaa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 00:12

Niillä pisteillä ei hyödy mitään. Näkyy vain aktiivisuus ja ajan haaskaus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:26

Ne pisteet voi sitten vaikka vaihtaa rahaksi Napsun pisteet- rahaksi päivänä.

OLiko tänään se aprillipäivä?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:41

Olet jo varmaan saanut selville mikä tämä Napsu on. Ei pisteillä mitään virkaa ole - joskus tässä aiemmin ylläpito kyllä palkitsi matkalahjakorteilla arpoen kaikkien napsulaisten keskuudesta. Viimeksi oli tavarapalkinto arvottavana tietyn pistemäärän määrätyssä ajassa kertyneiden joukosta.
Aikamoista murinaa ja purinaa nuo palkinnot aiheuttivat, siksi ilmeisesti ei enää ole "porkkanoita" käytetty. Tervetuloa vain joukkoomme!