Onko vahingonilo oikeutettua ? Italian Berlusconi sai ihan oikein turpiinsa, uutisissa oli naama veressä

Lisätty: 13.12.2009 - 22:51

Berlusconi jakoi puheen päätyttyä nimikirjoituksia autonsa lähistöllä, kun 42-vuotias mies iski Berlusconia matkamuistopatsaalla kasvoihin. Iskun jälkeen pääministerin kerrotaan kaatuneen maahan.
yle.fi/uutiset/ulkomaat/2009...69809.html

Avainsanat: vahingonilo uutiset politiikka

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 11:54

tämmöset jutut yleensä toimivat käänteisesti,

'ukko rukka' sai nyt ilmaisia sympatia(sääli)pisteitä, kun noin kaltoin kohdeltiin, rötöksin puinti laantuu ainakin hiukkasen, niin ihmeellinen on 'kansan' mielipide

skeptikko arvelisi että kyseesä oli järjestetty teatteri-välikohtaus

Lisätty: 14.12.2009 - 15:01

tietenkään tuollaiset päällekäymiset eivät ole mitenkään oikeutettuja tai puolusteltavissa missään tilanteissa, mutta sattui vaan niin sopivasti irrallaan juoksenteleva mielialahäiriöinen paikalle joka turvamiehiäkään yhtään häirinnyt ...

Kysyjän kommentti

Näinhän siinä taisi käydä - kuten sanoit:
'ukko rukka' sai nyt ilmaisia sympatia(sääli)pisteitä

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.12.2009 - 22:49

Niinhän tuo näkyi olleen. Tuntuu että on kerjännytkin sitä turpiin saamista jo pitkään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 23:02

Vahingonilo on ainoa oikea ilo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 23:14

Voi vanha mies parka,Silvio-povero!Kyllä oli hurjan näköinen ja matkamuistopatsaalla päin näköä,aika hurjaa meininkiä.Vahingoniloko oikeutettua,on ja ei.En kuitenkaan toivo,että vastaavanlaista tapahtuu kenellekään.

Lisätty: 14.12.2009 - 15:22

Ahmat,huitasitko puutarhatontulla naapuria näköön? :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:52

Berlusconin tapaukseen en ota kantaa mutta kyllä tunenn josksu vahingoniloa, viimeksi viime viikolla! Tuntui tosi "vapauttavalta"! Asia liittyy taloyhtiössämme oleilevaan häirikköön, sai nyt "potut pottuina" jonkun taholta.

Lisätty: 15.12.2009 - 09:55

Typerää ihailla väkivaltaa, henkilöllä oli sairaushistoriaa taustalla ja teki sen hetken mielijohteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:02

Mun tekisi mieli sanoa, että se ukko sai ansioittensa mukaan tai ei vieläkään tarpeeksi, mutta enpäs sanokaan, kun ei se mulle ole mitään tehnyt. Joutavanpäiväinen häntä-heikki koko mies, anteeksi vain.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:24

tiedä sitten onko oikeutettua. mutta mikään ei maistu niin makealle kuin vahingonilo. nauttikoot kaikki jotka kykenevät. ehkä jokainen saa ansionsa mukaan.....hehe

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:36

Vaikka miten olisi ansainnut, en kannata väkivaltaa. Muitakin konsteja löytyy rangaistukseski ja opetukseksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:42

Järjestetty teatterikohtaus kun mieheltä murtuu nenä ja hampaita?
Voihan asiasta tietysti olla sitäkin mieltä. Kyseessä on kuitenkin jo 73-vuotias mies joka on leimattu jopa kotimaassaan hieman vanhuuden höperöksi ukoksi. Milanon tuomiokirkon pienoismallilla Berlusconia nuijiminen ei aiheuta täällä riemunkiljahduksia. Turha ukko mutta muuttaako tuollainen hänen ajatusmaailmaansa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:12

Ei kukaan ole tuollaista kohtelua ansainnut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 21:38

Voi-voi eihän sitä nyt ketään passaisi mätkiä matkamuistolla päin pläsiä...mutta jostakin kumman syystä tässä kohdin ainakin toinen suupieleni pyrki virneeseen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 20.12.2009 - 03:09

Kyllä vahingoniloon voi sortua helposti, mutta se on selkeästi kapinaa Jumalaa vastaan. Käsky on rakastaa. Tunnustan, että vahingonilo läikähti uutisvideon nähdessä. Säikähdin omaa ajattelua ja nyt haluan rukoilla varjelusta Berlusconille.