Aiotteko nyt pakastimen sulattaa, kun pakkasta tuli. Mulla varmaan huomenillalla kuvioissa pakastimen sulatus ja siivous.

Lisätty: 15.12.2009 - 11:22

Nopsasti se eilen illalla kävi ja tuli tilaa joululaatikoille ja kaippa se kinkkukin sinne pitää laittaa ennen paistamista. Vanhoja lihajutskia heittelin pois ja muutaman vanhan marjakiponkin. Broileria paistelin kypsäksi ja se meni jo parempiin suihin.

Avainsanat: pakastimen sulatus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 14.12.2009 - 14:27

Ei ollut suunnitelmissa mut nyt kun täältä luin niin voisin itsekkin sen tehdä. Kiitos muistutuksesta!!!

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 22:34

Sama meninki minulla,olenkin jo odottannu pakkasia...että saisi sulatettua pakastimen ja siivottua..
Ja samalla saa paremman järjästyken..ja tietää mitä kaikkea siellä on...kun on arkkupakastin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 13.12.2009 - 22:48

Ei ole nyt suunnitelmissa, joskus ensi vuoden puolella. Kai niitä pakkasia silloinkin on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 02:16

Meidän pakastin on varastossa päällä. Sulatamme sen seuraavan kerran muuton yhteydessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 05:10

Tänään sulatan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:04

Enpä mie nyt sulattele, mutta töissä kyllä teimme sellaista jo eilen asiakkaiden pakastimille ja hoivakodin pakkaselle myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:33

Kyllä tämä pakkanen pitää hyödyntää ja sulattaa pakkanen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 14.12.2009 - 10:35

On näitä ylimääräisiä valmisteluja joten jätän joulunjälkeiselle ajalle sen työn. Uskon etteivät nämä ole viimeiset pakkaset tälle talvelle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 13:46

Pakastin tekee sen itse, ei tarvitse sulatella mutta muuten varmaan toimisin niin.
Pesun takia tosin nyt olisi järkevää tyhjentää se...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:13

Sulattelen kerran vuodessa, tammi-helmikuun pakkasilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:39

Kiitos kun muistutit!
Käynpä heti hommiin.