Tykkäättekö Mauri Kunnaksen kirjoista?

Itse olen kovasti tykännyt lukea niitä lapselleni ja esim. Kalevala ja Seitsemän veljestä ovat kieltämättä saaneet ihan uusia ulottuvuuksia Kunnaksen kirjojen myötä. Nyt odotan jo innolla jouluaattoa, jolloin lapseni joulupaketista löytyy Kunnaksen uusin eli Robin Hood.

Avainsanat: mauri kunnas

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 22:14

Ihan kivoja. Kuvista löytyy tosi upeita pikku oivalluksia ja koiramäen kirjoissa on tosi vanhan ajan juttuja.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 21:26

Pidän, koiramäen kirjoista. Ihania!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 13.12.2009 - 21:52

En voi sanoa juu enkä ei. En ole koskaan tutustunut ao. kirjailijan tuotantoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 21:53

Ihan viehättäviähän ne hahmot ovat!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 22:36

En ole kyllä niihin tutustunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 00:31

Pidän kovasti Mauri Kunnaksen tuotannosta. Löysin jopa peltipurkin, joka on kuvitettu hänen piirtämillään jouluisilla asioilla. En taida hennoa luopua siitä vaan pidän itselläni karkkipurkkina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 02:10

Koiramäen kirjat ovat kyllä ihania.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 07:30

Todella hyviä.Lasten lapsilleni ja itselleni niitä luen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:42

kyllä pidän ja poikani myös. Ostin hänelle pakettiin Etusivun jutun, joka kertoo lehden tekemisestä. Siellä muistellaan myös sitä aikaa kun kaikki tehtiin "käsin"... eli oman alani muistoja. Ihana! :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 12:56

En ole tutustunut hänen tuotantoonsa kovinkaan syvällisesti. On varmaan ihan mielekästä ja "siistiä" luettavaa lapsille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:02

Seitsemän koiraveljestä on tässä pöydällä ja hyllyssä ainakin sellainen kuin "Seitsemän tätiä ja aarre". On tehty erittäin hauskalla tavalla ja piirrokset ovat täynnä mitä erikoisempia yksityiskohtia. Kirjat on kuitenkin sen verran isokokoisia (A4) oikeastaan kaikki että reissulle ei niitä viitsi ottaa mukaan kun rompetta on muutenkin ihan tarpeeksi, mutta kotona luetaan ja selataan ainakin yksi MK kirja viikossa. On myös lainattu niitä kirjastosta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 16:54

Meillä on melkein koko kaarti tuolla hyllyssä. Lapsenlapseni saavat sitten ne, kun haluavat.