Onko kellään kokemusta tästä SpyBugista? se on jonkinlainen vakoilu/kuuntelulaite.

niin siis onko kellään tietoa sellasesta. Itse tilasin joululahjaksi täältä --> www.laiskajaakko.net

sieltä hakuun: SpyBug.

Avainsanat: vakoilulaite vakoilu laite kysymys vastaus jännä uusi mielenkiintoinen sairas hieno täydellinen joku jonkinlainen makapakl

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 20:50

Mitäpä sitä suotta tilaamaan? Omistaa saat laitteen mutta käyttö on laissa kielletty - etenkin salakuuntelu tarkoitukseen. Siitä seuraa muhevat rapsut jos jäät kiinni.

Lintuja voit rauhassa kuunnella ja tirkistellämutta jos joku tulee sinulle käytöstä kiukuttelemaan niin sinun pitää pystyä osoittamaan että olet ollut liikkeellä ns. vilpittömin mielin.
esim.ravintolan pöydästä toiseen kuuntelussa ihan turha vedota "kottaraisiin tai suosirreihin" ...

Kysyjän kommentti

kiiti :D

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 19:52

Spy Bugin nimellähän on kaupan (ja tekohjeita) vaikka minkälaisia kuuntelu-, tirkistely- , jäljitys- ja seurantalaitteita. Suurin osa niistä on lähinnä pilailuvehkeitä eikä mihinkään vakavampaan käyttöön tarkoitettuja.

Tämä tilaamasi näyttää olevan kuuntelulaite, minkähän laista käyttöä sille kuvittelit? (ei omia kokemuksia po. vehkeestä)

____

Spy bug kuuntelulaite
Aseta kuuntelulaite piiloon – vastaanottimella kuulet äänet viereiseen huoneeseen. Kuuluvuusalue noin 20 metriä. Toimii paristoilla 2x9V.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:57

Kyseessä on lelu. Hintaa näyttää olevan 26 €. Toiminnaltaan vastaa lasten itkuhälytintä, mutta lienee laadultaan huonompi.

Lähteet:
www.laiskajaakko.net/kauppa/...cts_id=482

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:56

Suck!