Oletko koskaan ottanut osaa mielenosoituksiin?

Itse en ole, enkä uskaltaisi mennäkään nykyään, itsensä voisi löytää vaikka putkasta.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vieras
Vastattu: 13.12.2009 - 14:21

Vuosikymmeniä sitten olin jollain sen tapaisella marssilla. Liukenin porukasta kesken kaiken. Ei vaikuttanut kovin mielekkäältä se marssiminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 13.12.2009 - 14:36

En ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 14:47

En.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 15:15

En ole sellaiseen joutunut/päässyt/uskaltanutkaan. Tällä hetkellä ois kyllä aihetta mielenosoitukseen...mutta olkoon. Jospa elämä palkitsee sitten joskus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:18

Aikoinaan kyllä aika aktiivisesti,nyt viimeisin lähiseudun suuren puisto-ja vapaa-ajanalueen läpi suunniteltavan erikoisbussilinjaa vastaan,vain muutaman yliopistoihmisen takia ja suuren suurin kustannuksin(en ollut yksin mukana,ehkä satoja asukkaita muk)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:20

-80 luvulla osallistuin Tampereella rauhanmarssiin, enempi opiskelukavereiden painostuksesta kuin omasta halustani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:23

Tsekkoslovakian miehityksen vastaisella mielenosoituksella tuli käytyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:28

paremminkin olen osoittanut mieltäni pysyttelemällä poissa erityisistä paikoista ja tilaisuuksista

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:53

Vastustin Tsekkoslovakian miehitystä kuten Teerimäkikin, osallistuin rauhanmarsseihin ja huutelin Helsingin Sanomain toimituksen edessä Ludviginkadulla iskulausetta "Springer ja Erkko, porvareiden verkko".

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 20:44

Rauhanmarssille aikoinaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 20:50

en ole

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 21:09

En ole, rakastan rauhaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 00:37

Olen ollut marssilla Helsingin kaduilla ja huutanut: "Vennamolle akanoita, kun ei tunne numeroita."
Just joo, enää en arvatenkaan marssisi minkään asian puolesta. Luulisin..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 09:08

En ole. Osallistun yhteiskunnallisiin asioihin muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 14:20

En edes vappukulkueeseen.
Kerran ollaan poistuttu täysin naurettavan asian vuoksi työpaikalta kesken päivän joten jos sellainen lasketaan niin sitten kerran.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:20

hamppumarssiin oon osallistunut..kannabis lailliseks ja viina laittomaks!