Huh,onneksi ei iskenyt "sillä siisti-jengi"tänne,olisivat pyörtyneet

tehokkaan imurin kissakoira-mattosuutin jumiutunut pitkistä "koiran"karvoista,olipas
urakka putsata se.Auki ja haarukalla repiminen...
Onko Napsuilla omakohtaista kokemusta ;-O?
kategoria vois olla:tunnustuksia

Avainsanat: mattosuuttimen telat jumissa hiuksista

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 18:45

Kyllä meillä on noin käynyt , minä ja tyttäreni olimme molemmat pitkähiuksisia samaan aikaan ja rullat oli jatkuvasti jumiutuneet, saksilla ja ruuvimeisselillä ronkin, haarukka vääntyi siinä touhussa.

Kysyjän kommentti

Kiitos vinkistä,ens kerralla ruuvimeisselillä.Viikonloppuja!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 18:48

EI onneksi ole siivoamisongelmia sillä hävettäisi kertoa jopa täällä napsussa että sivioaminen ei kuulu perheessämme edes kerran vuodessa tehtäviin askareisiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 18:54

Meillä on sellainen varrellinen pikaimuri josta on rullat joskus jumittuneet,mutta nyt osaan pitää varani sen kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2009 - 19:28

Hui hai, kyllä si siivousjengi on pahempaakin nähnyt. Tuskin olisivat noin vähäisestä asiasta pultteja saaneet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:33

Meikäläinen on pedantti.Aina on TOSI SIISTIÄ.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:58

Kyllähän niitä suutimia saa kaivella...kun on jotakin todella vaikka koirankarvoja...mutta kaivan niitä joka kerran jälkeen...niin pysyy aika puhtaana..

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 23:22

Olenkin luopunut imurista ensimmäisenä siistimiskoneena. Otan lastalla ensimmäiset karvat pois ja vasta sitten imuroin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 00:33

jo jonkin aikaa ollut lähes karvaton talous, ei mitään tuollaisia ongelmia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 00:57

Me ollaan muutettu tähän nykyiseen osoitteeseen helmikuussa eikä olla pesty lattioita täällä kertaakaan sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:24

Meillä on imuri ollut tukossa oljista ja kerran myös purukepistä. Karvojen poistoon on käytetty harjaa ja ihan vaan nyppimistä. Siis taloudessa on kaneja. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 15:41

Siistikarvaisia otuksia meillä ollaan. Ei ole imurit tukossa. Vilmaa harjaillaan aina ulkona...se hölkkää edellä ja minä harjan kanssa huiskin perässä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:32

Meillä onnistui kerran kyläilemässä ollut vintiö tunkea imurin letkuun hurjan määrän pyykkipoikia! Niiden sieltä kaivelu olikin tosi työlästä, ihmeen tiukkaan oli pieni ihminen ne sinne saanut tungettua.