Mitä kuuluu napsulaiset,oletteko olleet terveinä ja muutenkin hyväsä vireessä?

Avainsanat: onni vireys

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 18:36

Kiitos kysymästä;terveys ja taloudellinen tilanne ok,veronpalautus tuli ja imuri toimaa sekä vatsakin.Mitä muuta ihminen tarvitsee?

Kysyjän kommentti

Silloin on kaikki hyvin,kun on tyytyväinen elämäänsä.Terveisin kissaäiti.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 18:51

Hyvää kuuluu, terveenä on oltu. Muutenkin on hyvä vire jotenka kiitos vaan kysymyksestäsi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 18:56

Hyvää kuuluu ja terveenä on oltu, anopista on vähän murhetta kun niin huonossa kunnossa on , siirtelevät vaan sairaalasta toiseen kun hänelle ei voi mitään enää tehdä. Lapsenlapsia on täällä ollut hoidossa eilisestä asti, leikkivät omiaan ja huomenna aamupäivällä vähän pipareita paistetaan tai poltetaan mustaksi riippuu kuka uunia muistaa vahtia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:37

Kyllä tässä tämä päivä on mennyt ..tosi hyvässä vireessä...
On tullut siivottua vähän paremmin.. vaihdettua mattojakin....ja rietysti nämä ruokapuolen kokkaamiset..
Puhelin soinut vähän väliä..kun tämä muori on ottannu tilauksia...joulupukille ja tonttutytölle..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:40

Kiitos kysymästä, hyvää kuuluu. Kaamea nuhakin parani pois ja silmät jäivät nenän kanssa vielä päähän kaiken sen niistämisen ja tuhraamisen jälkeen. Töissä vaan taas koko viikonloppu. Vilmakin voi oikein hyvin ja on onnellinen viirusilmä. Joulupukille tuossa kirjoitin...saa nähdä ehtiikö vielä perille vai jääkö seuraavaan jouluun. Mitäs sinulle itsellesi kuuluu?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:44

Terveenä olen ainakin vileä toistaiseksi.Häistä juuri kotiin tultiin.Niin se aika kuluu nyt toinenkin tyttö naimisissa.kaksi lasta vielä kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 21:23

ihan ok kuuluu.. olen ollut muuten terveenä, paitsi tulin päiväksi kipeeksi sikainfluenssarokotteesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 00:34

terve kuin pukki ja pukithan tunnetusti ovat vireessä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 00:56

Hyvää kuuluu. Possuflunssakin tuli ja meni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:26

Juu, olin ihan terve kunnes tulimme toissa iltana Tuin koneella Gran Canarialta. Tehokas ilmastointi sai kurkun kipeytymään ja nyt on vähän yskittänyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 05:46

Kuosissa ollaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:28

Kyllä kiitos. Varsinkin tänä viikonloppuna on virtaa riittänyt mm.jouluostosten tekoon, suursiivoukseen, joulumyyjäisissä käyntiin ja ulkoiluun. Vielä olisi tarkroitus joulukortit kirjoittaa ja käydä kaupasta ostamassa alkuviikon sapuskat.