Tiedän henkilön nimen ja osoitteen. Haluan tietää hänen autonsa merkin/rekisterinumeron? Miten toimia? Ilman, että menen kysymään.

Sen tiedän, että rekisterinumeron perusteella saa omistajan tiedot, mutta mites homma toimii toisin päin?

Avainsanat: mikä auto mikä rekisteri

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 23:07

Mene siihen osoitteen läheisyyteen ja katso millä autolla hän lähtee, sillä se selviää.

Kysyjän kommentti

Hmmm...tämä tarvitsee valita parhaaksi.
Vaikkei tämä olekkaan mikään helppo tapa saada vastaus kysymykseeni, mutta paras näistä kaikista. Siis paras, jos se olisi mahdollista, mutta tässä tapauksessa näin ei siis ole. Kimuranttia ;D
A) Henkilö asuu suhteellisen kaukana
B) En pääse ko. osoitteen läheisyyteen huomaamattomasti
C) Enkä todellakaan halua paljastua, tarkoituksenani on vältellä mahdollisimman hyvin ko. autoja & henkilöitä, jotka ko. osoitteessa asustaa.

Autorekisterikeskuksesta taas ei luovuteta tietoja henkilötietojen (soitin ja kysyin) perusteella Maija- ja Matti Meikäläisille. :'(

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 22:02

Täältä niitä tietoja saa mutta maksaa.
AKEn kumppaneiden tuottamat palvelut ovat maksullisia.

Puhelinpalveluissa voi esiintyä katkoja alkaen 11.12.2009 klo 20 ja päättyen 13.12.2009 klo 18. Katkoja aiheuttaa AKEn tietojärjestelmän ylläpitotyöt.

Lisätty: 12.12.2009 - 22:11

www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/...en+käyttö/

Lähteet:
www.ake.fi/AKE/Tietopalvelu/...lvelut.htm

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 01:15

Dekkari vai salarakas...? ;O

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 13:45

Omituinen kysymys.Voihan se auto olla jonkun muun nimellä, millä tämä henkilö ajelee!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 21:24

Kannattaa tuollaisia tietoja jäljittäessä muistaa, että esim. pariskunnan autoista toinen voi olla miehen työnantajan nimissä ja rouva huruuttelee miehen nimissä olevalla autolla. Eli auton käyttäjä ja omistaja voivat olla kaksi ihan eri henkilöä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 10:28

no johan oot utelias ;)
mee iltakävelylle jollei kaukana ole. siitä vaan sipsutat ohi ja jos tuuri niin näet haluamasi.