Olisko kiva olla rikas?

Suuri lottovoitto taitais meikäläisen pään pistää sekaisin.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 09:17

olisi.. eikä pitäis mun päätä sekaisin ainakaan pahalla tavalla

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 12.12.2009 - 00:12

ainakin rikas jos on rikas mielikuvitus!!!
kaikkea kivaa voisi ainakin mukamas olla ja suunnitella...........ja sitten!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 07:14

Kyllä olisi, mutta kyllä siitä vaikeuksiakin tulisi , nyt on helpompaa kun on vaan varakas.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 08:27

olen pyrkinyt ja osittain saavuttanutkin tilanteen jossa voin sanoa olevani kakkos -tyypin rikas, se on kivaa (eikä sitä lotossa voi voittaa)
____________

Adjektiivi
rikas

1. sellainen, jolla on hallussaan runsaasti omaisuutta
2. sellainen, jolla tai millä on ulottuvillaan tai hallussaan runsaasti aineettomia arvoja

- Rikas luonto ympäröi meitä.
- Maankiertäjänä olen elänyt rikkaan elämän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 08:32

Haluaisin kyllä, että joskus olisi rahaa, mutta näin ei kait ole kohdalleni tarkoitettu. Muistojen rikkautta löytyy sitäkin enemmän ja siksipä varsinkin nykyisin vajoan usein muistelemaan menneitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 12.12.2009 - 09:44

Varmasti siitä rikkaudesta nauttisi, kun on aina ollut köyhä. Minun pääni ei sekoaisi isostakaan rahasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 09:49

Ei se raha onnelliseksi tee.MUTTA SAIS SITÄ VÄHÄN ENEMMÄM OLLA.

Ei se raha onnelliseksi tee.Mutta sais sitä vähän enemmän olla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 10:26

Rikas?Toki olis helpompaa,mukavampaa ja helpottavampaa olla tosi hyvissä varoissa,eikä suurensuuri lottopottikaan varmasti pistäis pakkaa sekaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 11:35

Tuskin kauan pysyisin, kyllä kateelliset pitäisi huolen rikkauksistani?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 12:03

Ei ole vielä tullut katsottua mitä viime kierros toi tullessaan. Tuskin pääpottia kun ei ole kukaan tullut kukkapuskan kanssa ovea kolkuttaa. Tuntuisihan se - kivalta. Ja se olisi varma että sukulaisia tulisi esiin enemmän kuin oletin niitä olleenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 15:04

Totta kai

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 15:11

Kyllä varmaan olisi ihan kiva olla rikas..voisi tehdä mitä haluaa...että ei olisi rahasta kiinni..
Mutta jos lottopotti tulisi..niin kyllä tulisi siipiveikkojakin.....että voisi tulla sillätavalla kurjaa...
Olen kumminkin ihan tyytväinen..kun rahat on riitänny...aika mukavasti..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:34

Jos kyse on taloudellisesta asemasta, vastaan, ettei raha tee elämästä kivempaa vaan tuottaa enemmän huolta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:36

Rahaa saisi olla sen verran, ettei aina tarvitsisi niin tarkkaan miettiä menojensa perään mutta ei kuitenkaan niin paljon, etteikö töissä tarvitsisi enää käydä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 21:35

tileilläni on n.300 000€.. sitten kun tulevaisuudessa vuokralta siirtyy pois ja ostaa oman asunnon niin rahapussi onkin huomattavasti kevyempi.