Kun muutat, mitä muuta tulee tehdä kuin muuttoilmoitus viranomaisille

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 23:01

Se varsinainen "Muuttajan muistilista" löytyy nyt sivulta:
www.kuluttajavirasto.fi/fi-F...uttajalle/

Kysyjän kommentti

Linkki paikkaan, josta sai olennaisen asian vaatiman tiedon. Olen jo kiittänyt vinkin antajaa aikaisemmin, mutta toistettakoon se tässä. Kiitokset hyvästä vihjeestä, toinenkin vastaaja antoi samanveroisen vastauksen, mutta jos paras pitää valita, niin tässä se sitten on. Terveisin ja kiittäen! Jugi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 22:46

tässäpä hyvä muistilista

www.asuminen.fi/?path=7,1698...ion=browse

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:11

Kannattaa ottaa omat kamppeet mukaan, kun muuttaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 09:55

Postiositteen muutos Itellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 11:02

muista siivota vanha ja uusi asunt

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 11:07

Selvitä mihin muualle väestörekisteriin tehty muuttoilmoitus menee automaattisesti ja ilmoita uusi osoite vaikka postista saatavalla, ilmaisilla, kortilla muille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 22:05

Sotilaspiirin esikunnassa täytyy käydä ilmoittautumassa.
Sotilaspassi mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:45

Osoitteenmuutoskortit/-viestit tutuille sekä esim. lehtitaloihin, teleoperaattorille ja kaikkiin muihinkin paikkoihin, mistä sinulle postia tulee. Myössähkölaitokselle on ilmoitus syytä tehdä ajallaan.