Miten saa muoviastioista voimakkat hajut pois?Etikan haju on sellainen mitä ..ei meinaa saada millään lähtemään pois..

Lisätty: 11.12.2009 - 22:19

Esimerkiksi kun säilöän kurkkuja syksyllä muoviastiaan..niin ei kyllä meinaa millän lähteä etikan ja mausteitten maut pois...

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 22:05

Kahvi poistaa hajut mukavasti. Niin jääkaapista kuin muualtakin.

Kysyjän kommentti

Tämän olen kuullut ennenkin???KIITTOS:::

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 18:31

muutama pesukierros astianpesukoneessa yleensä auttaa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 19:17

No muoviin tarttuu hajut ja värit helposti. Etikkaa käytetään yleisesti hajunsyöjänä. Meilläkin on ollut kaapissa astiassa vettä ja etikkaa imemässä pahaa hajua pois, mutta ei se haju astiaan ole jäänyt.

Koeta tuulettaa astiaa ulkona yön yli ja pese sitten uudestaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2009 - 19:21

Minä laitan yleensä heti kylmää vettä astiaan, ja hetken päästä pesen käsitiskissä. Hyvin on hajut lähteneet niin etikan, kuin sipulinkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 11:05

laita pakastimeen vuorokaudeksi tyhjä haiseva astia

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:53

Sain tuoksun pois muovikanisterista sillä että vaihdoin vähän väliä uuden raikkaan veden siihen.