Onko sinulla jokin tietty rutiini joka toistuu perjantai-iltaisin?

Kategoriassa mikä vaan...

Lisätty: 12.12.2009 - 08:29

Minä pyrin siivoamaan koko huushollin jos vain suinkin mahdollista. Sillä inhoan syvästi sitä, että lauantaina pitäisi rueta siivoamaan. Näin olen tehnyt varmaan jo 30 vuotta. Joskus tosin elämäntoveri siivoaa lauantaisin, mutta silloin olen visusti poissa ja työssä. Ei ole perjantaipulloa eikä sitten muita rutiineita, mutta sen siivoamisen päälle keitän kahvikupposen ja otan tilkan konjakkia.

Avainsanat: tottumus työ tapa toistuva

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 20:27

Ollaan laitettu parempaa ruokaa.
ja syöty.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 19:15

Television tölläämiseksi tuppaa menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2009 - 19:16

Juu on. Nukkumaan meno toistuu joka perjantai, tosin myös muina iltoina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 19:38

Ei ole mitään mikä poikkeaisi muista päivistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:04

Valvon yli puolen yön perjantaisin katsellen TV:tä/DVD:tä, arkisin meen aikasemmin pettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:13

yleensä joku viikon käsissä pyörinyt kirja tulee luetuksi loppuun, parhaassa tapauksessa pari uutta aloitettua

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 21:11

oon ollut nyt tosi monta perjantaita putkeen töissä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 21:29

Ihan samalla tavalla kun muutkin illat..tulee ehkä valvottua vähän myöhempää,kun ei tarvi yleensä lähteä lauantai-aamuna mihinkään hommiin...saa nukku ihan rauhassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:03

Alkuillasta käyn salsailemassa,sitten on hyvän ruuan aika ja muuten vain illan viettoa ellei jää salsajalka päälle...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 00:00

No eipä oo eikä milläin muullakaan päivällä. Ei tätä klassista perjantai saunaa eikä edes perjantai pulloa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 10:07

Ei ole perjantaisin rutiineja.Sunnuntaisin en pyhitä lepopäivää, vaan siivoan ja käyn pyykkituvassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:51

Puhelinlangat laulaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 18:59

Jos vain olen kotona perjantaiiltana katson aina sydämmenasialla,siivoan yleensä aina torstaina,lauantaina pikaimurointi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:38

Lämmitän saunan ja sillä aikaa kun naapuri käy saunassa, käytän hänen koiraansa lenkillä.
Se on mukava ja molemmille helpompi kun toisen ei enää saunan jälkeen tarvitse lähteä viemään koiraa ulos. Itse pääsen sopivasti saunaan lenkin jälkeen. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 16:48

Kun pakollinen kauppareissu töiden jälkeen on tehty, laitetaan miehen kanssa yhdessa ruokaa vähän pidemmän kaavan mukaan, herkutellaan ja korkataan punaviinipullo. Pojalla perjantaisin karkkipäivä ja lupa valvoa arki-iltoja pidempään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 17:16

Kuoroharjoitukset.