Joku käyttää tyttäremme messengeriä hänen tunnuksillaan samaan aikaan tyttären kanssa. Miten se on mahdollista?

Ja mitä pitäis tehdä?

Avainsanat: messenger

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 16:26

en tiedä miten se teknisesti pelaa, mutta ilmeisesti nää tyttärisi tunnukset on jääneet jonnekkin avoimesti roikkumaan

itse lopettaisin tuon tilin välittömästi ja avaisin uuden uusilla tunnuksilla

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 16:11

Aika erikoista.
Se voi olla mahdollista esim. toiselta koneelta on kirjauduttu sisään tyttären tunnuksilla.
Joku on voinut saada ne tunnukset tai jos on käyttänut kaverin konetta ja ei ole kirjautunut ulos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:29

Tarvii jollakin olla tunnukset....että pystyy käyttämään..Vaihtaa tunnukset..ja pitää salassa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 19:14

Lopeta tili tai vaihda salasana hetimmiten, ettei tiliä väärinkäytetä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:06

Tytöt on kertoneet toisilleen salaisuuksia eli tunnukset,kannattaa avata uusi tili uusilla tunnuksilla.Tai koulussa/kirjastossa jäänyt mesetykset kesken ja auki.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:44

Siinähän mesettää! Liekö tuosta niin suurta vaaraa?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:47

Jos tyttäresi ei muista käyneensä jonkun toisen koneella, niin kehoittaisin minäkin lopettamaan tilin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:22

Salasana on salaisuus; se on tainnut unohtua tyttäreltäsi. Tai sitten hän on käynyt mesellä jonkun toisen koneella ja joko unohtanut kirjautua ulos palvelusta tai koneella on asetukset olleet niin, että se tallentaa salasanat.
Salasana vaihtoon heti! Sillon ei toinen pääse kirjautumaan sinne vanhalla salasanalla.