hei ! mistä löytäisi hyvän kartan josta näkisi lenkkireitin pituuden melko tarkasti ?

Avainsanat: lenkki juoksu kartta reitti matkan pituus

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2008 - 19:54

Ja jälleen kun paikkakunnasta ei tietoo niin tässä nyt yksi pääkaupunkiseudun linkeistä:
ptp.hel.fi/ulkoilukartta/

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 01.08.2008 - 20:24

haminan asunto yhtiöltä mä sain tosi kelpo kartan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 21:10

yksi hyvä kartanhakupaikka on tuo Kansalaisen Karttapaikka (linkki alla)
siihen kun valikkoon kirjoitat kunnan ja osoiteen niin saat kartan, mitaakaavn voit valita tarpeesi mukaan 1:2000 - 1:8 000 000 , ehkä tuolta alapäästä löytyy sopivimmat

kansalaisen.karttapaikka.fi/...mp;lang=FI

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 19:09

Katso Kansalaisen Karttapaikka.