Hätävarjelun liioittelua vai todellista realismia?

www.iltalehti.fi/ulkomaat/20...5_ul.shtml
Mitä/ketä USA pelkää?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 10:57

Vaikka olisit kuinka suuri ja mahtava, on silti aina jotain pelättävää.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 10:51

no se nyt pelkää varmaankin jopa omaa varjoaan .. tai ainakin siltä tuntuu ... mut kaiken maailman paikois nyt tänäpänä onkin noit asei , et onhan se hyvä olla avain mukana .. kuten varmaan on aina muillakin kansakuntien yliherrroil ....mut, mut ....mutta kuitenkin ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 12:04

Pitäähän se palkitulla rauhan miehellä olla liipasin aina ulottuvilla, vai mitä ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2009 - 13:24

Näinä aikoina ihan paikallaan avainten kuskaaminen mukana. Eikä ole Obama ainut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:19

jenkit on ........

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:36

Nobelin rauhanpalkinto ja ydinsalkku? Jokin sotii jo tuossakin minua vastaan. Eli kallistun tuon hätävarjelun kannalle. Kaksinaamaisen ihmisen muuten kannattaisi otta oppia arvon poikasesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:40

USA:n taloudellinen mahtiasema on mennyttä ja se aiheuttaa vakavaa pelkoa. Pelkäävä aina on valmis hyökkäämään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 06:08

Kurjaa olisi olla hänen housuissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 08:53

On pakko tehdä noin!