Tänään tyttöni vihitään maistraatissa jyväskylässä .Onko teidän lapsianne vihitty näin?Ja huomenna pieni muotoiset häät heillä

Kesällä pitävät sit isommat samalla kun lapsi on syntynyt.Kait suunittelevat ristiäisiä samaan aikaan.

Avainsanat: tyttöni vihkiminen maistraatissa

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 17:11

Onnea vaan nuorelle parille, minut on vihitty maistraatissa, ja meillä oli kyllä kunnon hääjuhla sen jälkeen 110 vierasta, poikani vihittiin myös maistraatissa ja kertoivat kaikille sen vasta viikko jälkeenpäin, eivät halunneet mitään juhlia.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 10:44

Onnea!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:48

onnea juu on molemmat tyttäreni ja sit heidät on siunattu kirkossa ... kirkossa oli ihan sammanlainen juhla kuin ois muutenkin ollut , et ei ollut siunaustilaisuus mitenkään muistakaan hääjuhlasta poikkeava ... paljon onnea sinne vaan nuorikolle !

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:55

Ei ihan, mutta kummipojan avioliitto kirjattiin ensin maistraatissa, sitten siunattiin kirkossa ja vielä oli morsiamen uskontokunnan muotoinen hääseremonia morsiamen kotona.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 11:34

Onnea morsiusparille ja vanhemmille! Lapseni eivät vielä ole päässeet niin pitkälle ja itsehän pättävät missä, milloin ja kenen kanssa. Työkaverini vihkiminen on tapahtunut aikoinaan maistraatissa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 13:29

Ei ole kokemusta muuta kuin kirkkohäistä. Oma tyttäreni vihittiin Tanskassa pienessä kartanokirkossa, oli tosi tunnelmallinen tilaisuus.
Onnittelut vaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 13:41

Onnea onnea onnea vaan.
olen ollut kuvaamassa maistraattihäitä.
ihan upea vihkitilaisuus eikä liian pitkän kaavan mukaan.
hääjuhlat pidettin kotona.
paljon ONNEA Sinulle myös! Äitinä kuitenkin ajattelet että tulevaisuus nuorella parilla olisi hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:39

Onnea!
Minun lapsenlapseni meni yllättäen 090909 naimisiin maistraatissa ja juhlat on sitten ensi kesänä vasta. Lapsi syntyi sitten kahden viikon päästä vihkimisestä eli siinä syy miksei juhlia vielä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:51

Onnea nuorelle parille!
Maistraatissa vihkimisessä ei mitään vikaa ole,sama kaava ilman Jumalan sanaa,todistaja voi hyräillä Mendesonin häämarssia,niinkuin itsellä kävi,oli pormestarilla pokassa pitämistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 17:42

Onnea vaan asianosaisille

maistraatissa minutkin tuomittiin ja sitä on jatkunut jo nelisenkymmentä vuotta,
niin että ei se noista muotoseikoista välttämättä ole kiinni

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:18

Onnea hääparille.
Minun tytär vihittiin aikanaan kirkossa..ja vietimme samalla häät...
Eihän se liitto kauan kestänny..kun tuli ero..mutta on 2 ihanaa aikuista lasta avioliitosta..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 11.12.2009 - 19:10

Ei millään seremonialla ole vihitty.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 19:11

<3 Onnea nuorelle parille. Samantyylisiä erittäin pienimuotoisia juhlia mekin suunnitellaan häidemme osalta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:47

Pääasia että ovat onnellisia, itseäni ei ole koskaan vihitty mutta hyvin menee ja lapsia on eikä heilläkään suurempia tuskia ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 10:04

Lämpimät onnittelut heille.Maistraatissa aikoinaan meikäläisetkin vihittiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:33

Onnea anopille!
Ei kirkossa, mutta ei maistraatissakaan on minun perillinen vihitty.