Mitä mieltä olette lautakasajupakan nykyisestä tilasta?

Minusta pääministeriin kohdistuva noin rankka väite pitää todistaa perusteellisesti tai olla hiljaa. Nyt ei kukaan tiedä, onko niitä lautoja koskaan ollutkaan. Minä en ainakaan usko, että on. JSN:n neljä jäsentä äänesti tyhjää, toiset neljä antoi vapauttavan lausunnon ja kolme tuomitsevan. Mitä virkaa tuollaisella neuvostolla on?

Lisätty: 11.12.2009 - 09:52

Munkki, mitä mieltä olet neuvoston päätöksestä? Miksi äänestää tyhjää?
Minä muuten laitoin itselleni juuri haapapanelista saunan ja pesutilojen panelit. Laudat löytyivät naapurin vajasta. Oli huvikseen sahauttanut jätepuusta lautoja, kun eivät mahtuneet hänen hakkuriinsa. Taisin saada ilmaiseksi pois tilaa viemästä.
Jos tarvitset haapalautaa, niin voin järjestää sitä sinulle vaikka kuinka paljon. Höylääjän saat etsiä itse, koska haavassa on niin paljon hiekkaa, että terät tylsyvät äkkiä.

Lisätty: 11.12.2009 - 10:19

Kaikki eivät ole Munkin kanssa samaa mieltä.

" STT
Aamun lehtien pääkirjoituksissa on jaettu kovaa kritiikkiä Julkisen sanan neuvoston JSN:n eiliselle Yle-päätökselle.

Useissa pääkirjoituksissa arvioidaan, että JSN ei onnistunut tehtävässään median itsesääntelyelimenä."

Lisätty: 11.12.2009 - 10:29

images.google.fi/imgres?imgu...%26hl%3Dfi

Täytyy myöntää, että noin kehnoa tavaraa ja työtä en kyllä toimita kenellekään. "Sutta ja sekundaa". Ei ihme, että myynti tihkaisi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 16:31

halleluja ! kaikki on vapautettu syyteuhasta ja valtakunnan lautapiniot saavat taas siirtyillä kaikessa rauhassa kunnes toisin halutaan kertoa

varmaan tuli lähihistorian kallein lautakasa kun kaikki kommervenkit lasketaan yhteen

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 09:27

koska VANHANEN ei vie asiaa oikeuteen hän on syyllinen lahjuksen ottoon,,ylen uutinen on totuuden mukainen

Lisätty: 11.12.2009 - 09:31

vanhanen tietää jos asia menee oikeuteen todisteet löytyy lahjonnasta

Lisätty: 11.12.2009 - 09:36

kyseinen lautakasa on vanhasen talon katossa .kyseistä haapalautaa ei saa kuin erikoistilauksesta ja tuohon määrään joutuu haalimaan kaikki suomen riittävän suuret raakalaudat.

Lisätty: 11.12.2009 - 10:03

laudan pitäisi olla 15cm leveää ja valmiiksi höylättyä tuskin mattikaan itse on sitä höylännyt

Lisätty: 11.12.2009 - 10:08

neuvoston päätös oli oikea ja puheenjohtajan ero on selkärangaton mielenilmaisu

Lisätty: 11.12.2009 - 10:56

minä olenkin vähän sellainen oman tien kulkija

Lisätty: 11.12.2009 - 14:14

kuuntelen nyt radio suomea jossa asiantuntijat keskustelevat kyseisestä asiasta..ovat kyllä samaa mieltä minun kanssani

Lähteet:
oma kokemus

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 09:31

Minä en usko mihinkään lautakasaan, se on helppo heittää mitä tahansa asioita, mutta tämän jutun aloittajan kuuluisi todistaa että se on totta tämä lautakasa, ei ole todistetta näkynyt.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:55

hehee ... hyvä asunnon myynti kikka .. het meni kämppä myydyks , jot ei niin pahaa et ei jotain hyvääkin ... muuhun en ota kantaa jot se siitä ja sen kestävyydest...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 13:24

Aika "korni" neuvoto se on, kun itse tekijät ovat antamassa vapautuksia tai tuomioita. Ei tuolla instanssilla ole yhtään mtiänä virkaa. Siellä on kuohunut kautta aikojen, puheenjohatjat ovat eronneet jne. Eivät tahtoneet saada edes ketään tuolle paikalle mistä hyvärinen nyt lähti. Tulee kummasti mieleen lause "Pukki kaalimaan vartijana".
Valhettahan se väite on ollut, sen ymmärtää kuka osaa vähänkin selkeästi ajatella. Asiaanhan oli laitettu jo piste mutta tuon lautakunnan piti se vielä käsitellä jostain kumman syystä.
Pääministerille on jo annettu vapautus. Toivon mukaan ei demarit enää pengo asiaa.

Lisätty: 11.12.2009 - 13:25

Niin, ja Munkin kanssa en todellakaan ole samaa meiltä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:38

Asia lienee rauennut kun reilut kaksi vuotta myynnissä ollut talo on vihdoin myyty. Asuin pari vuotta sitten kilometrin päässä tuosta talosta ja Matti oli pidetty mies Klaukkalan S-Marketissa ja kulmilla.
Vastaus kysymykseen; faktat kuitenkin puuttui, kateellisten panettelua...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:48

Se on hyvä että tyhmä kansa ruotii sitä, isommat kuprut voi tehdä pakkaan huomaamatta.
Vahentunut asia oli jo syntyessään!!!!!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:27

Voi voi. On se hyvä että pohditaan noinkin tärkeää asiaa kuin puupinoa. Valtakunnassa taitaa siis olla kaikki hyvin.