Kuinka paljon maksaa lampaantalja?

Tarkoitukseni on ostaa viikonloppua joulumarkkinoilta lampaantalja ja mietin, että paljonko varaan rahaa sitä varten. Riittääkö viiskymppinen?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 23:29

Lapsella oli lattialla sellainen aito 1kk-12kk aikana ja maksoi muistaakseni 25€.
Ovat yllättävän edullisia ja todella lämpimiä että pehmeitä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 11.12.2009 - 01:38

Saattaa riittää ja...olin Virolaisten tapahtumassa Kaapelitehtaalla vähän aikaa sitten,siellä taljoja oli;muistaakseni 30-100€,eli tosi pehmeät vauvalampaan taljat satasen ja "tavalliset" vähempi.Huom!Muistaakseni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 07:33

jo vain hyvinkin riittää 50 €,
joskus olen melkein ostanut jossain markkinoilla 35 €:lla ( mutta melkein ei lasketa muualla kuin Laihialla)
mutta tietenkin on eroa lampaantaljalla ja lampaantaljalla, ei kannata
huonoa ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:28

50 euroa ehkä riittää, laatu ratkaisee ja koko. Ostin kesällä Gotlannista lampaantaljan mutta hintaa en muista, oli kyllä kalliimpi, veikkaan 100 euroissa.

Lisätty: 11.12.2009 - 13:14

Niitä tavallisia saa varmaan 30- ylöspäin mutta halusin kauniin ja maksoin enemmän. Oli sellainen kevyt mutta kaikin puolin ihana.Aion ostaa toisen kun käydään Gotlannissa ensi kesänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:30

www.on24.fi/search?q=lampaantalja
Tuolla on runsaasti vertailupohjaa. Kannattaa vilkaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:44

Ikeassa maksaa 29,95€

Lähteet:
www.ikea.com/fi/fi/catalog/p...s/83235110

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:57

kodin anttilas oli 30 e ....en tiedä olikos sit jokin tarjous , mut yritä nyt ainakin tinkata .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 13:01

minä ostin Ikeasta,
olisko ollut jotain 30 ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:10

Kyllä saa 30erolla...ei kannata liikaa maksaa..