Millainen soittoääni kännykässäsi on?

www.jamba.fi/jow/slp_order.d...Id=1735902
Tuota ei kai vielä kellään?

Avainsanat: soittoääni

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 22:43

jonku alkueläimen murinaa, en muista enää mitä sen piti esittää, mutta eihan ainakaan sotkeennu muiden kanssa

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.12.2009 - 22:38

Kännykässä jo valmiina olevista yksi, joka kuuluu olevan hyvin monella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 22:46

Minulla on ladattu imitaatio ääni ; vastaa nyt äkkii tähän puhelimeen , paina sitä vihreetä luuria. Ei ole musiikkia vaan tuota käskyä jankuttaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 22:51

tyttären tyrär sanoo , et mummi puhelin soi ! se on ihana ja , kun toinen tytär soittaa niin hänen siloinen 1v poikansa ajoi motskaria ja se pärinä on siinä , mieheni , kun soittaa on valssi soito äänenänä , mut en nyt uniseen päähäni saa nimee mieleen ...mut yleisenä äänenä on tuo mummi puhelin soi....niin ja sit mieheni työ känny on nokian vanhan ajan puhelin pirinä...no tuos nyt joitakin...

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.12.2009 - 00:32

Sonata Arctican yksi kappale

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 01:17

Ihan sellainen vanhan ajan ring ring.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:34

Vanhan ajan kilinä minullakin tällä hetkellä.
Nuorisolla oli ennen taipumus viritellä jotain uutta ilokseni, enkä usein tunnistanut juuri oman puhelimeni soivan, ennen kuin tajusin, että jokin tärisee taskussa. :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 09:30

Scorpions-Still loving you

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:44

Tällähetkellä on yölinnun Kaukainen tähti soittoäänenä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 11:05

Mamban vielä on kesää jäljellä. Vahingossa muuttui joksikin muuksi muutama kuukausi sitten enkä osannut aavistaa että se on minun puhelimeni joka soi. Isännällä on tosi karmee kukko kiekuu huuto!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 14:39

riippuu kuka soittaa. keri hilson - knock you down, plies - becky, rick ross - money make me come

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 16:05

Davo feat. Asa - Siltiki pajareis

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:12

ELVISTÄ tietty (jokunen aika sitten Hercule Poirot-tunnussävel).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 18:20

Hassisen kone-Rappiolla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:25

Jokaiselle oma ääni. Tietää heti jos joku pultsari pyytää rahaa klo:03 yöllä niin ei tarvitse edes vastata...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:24

Oliko taas sitä pensselisutia tarjolla kenties. En taitaisi ottaa itselleni. Taitaa olla joku puhelimen omia äänimalleja, en tosin muista mikä se niistä on. Mutta on jo tullut niin tutuksi että heti ryntään puhelimen luo kun sen äänen kuulen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:08

Inne circles:bad boys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:46

Yleissoittoäänenä on Hanoi Rocksia.
Tyttären soittaessa Brian Adamsia.
Pojan soittaessa Pirates of the Caribbean tunnari.
Siskon soittaessa Ramonesia.
Pomo kun soittaa, soi samalla Black Eyed Peas.

Jos sattuu olemaan äänet kovalla, soi Soldiers of the Lion. Artisti on laulun tekijä, mutten muista enää nimeä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 17:18

Tv-sarja Housen alkutunnari

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:25

Myös minulla on jokaiselle soittajalle oma soittoääni rakkauslaulusta lapsen kikatukseen ja lastenlaulusta sinfoniaan.