Joko olet kirjoittanut joulukortit? Sujautatko ne postin punaiseen kuoreen vai pudotatko postilaatikkoon sellaisenaan?

Omani ovat vielä kirjoittamatta ja postin punainen kuori päätynyt jo paperinkeräykseen.

Avainsanat: joulukortit

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 21:06

Jokusen kortin meinaan lähettää,mutta kauaksi menevinä,posti ei kait huoli niitä punaisiin kuoriinsa?

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 19:54

Olen jo lähettänyt suurimman osan, eli taisi olla 5 kpl punakuorista juttua.Tein kaikki joulukortit itse, punaisiin kuoriin ei mahtunut kuin jotain 12-15 kpl, kuhunkin.Muutama pitänee tehdä vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:55

Oon kirjoittanut ja ovat postin punaisessa kuoressa odotten huomista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.12.2009 - 20:00

Sitä varten kai se punainen kuori joka kotiin lähetetään, että kortit siihen laitetaan. En ole laittanut vielä yhtään korttia siihen, mutta viikonlopun aikana meinasin muutaman sujauttaa menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:19

en lähetä joulukortteja,
soitan aattona tai lähetän sähköisen kortin tai viestin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:50

Teen itse joulukortit ja ens viikonloppuna on tarkoitus koristella vielä kirjekuoret. Sitten kaikki siihen punaiseen postituskuoreen. Postimerkit on jo hankittu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:51

Jo on ajat sitten kuori postilaatikkoon laitettu ei tarvi huolehtia enää niistä.On hyvä juttu tuo punainen kuori minne laittaa ajoissa joulukortit postilaatikkoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 21:25

maailmalle lähtevät menivät jo, muita en ole vielä harkinnutkaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 21:49

ei ja luultavasti lähetetään vaan kortit floridasta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 22:11

Vien henk.koht sen ainoan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.12.2009 - 00:33

En ole koska en kirjoita joulukortteja

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 01:11

En ole jaksanut vielä miettiäkään mitään kortteja... Kai ne pitäis huomenna ostaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:30

Pilkuntarkka vastaus on: olen kirjoittanut ja lähettänyt. Tänä aamuna laitoin postilaatikkoon viimeisen eli 1 kortin. Valtamerten takaisiin maihin olen postittanut aikoja sitten jotta ehtivät jouluksi perille.
Kotimaahan menevien korttien viimeinen postituspv on 15.12 jos aikoo laittaa 60 sentin postimerkin.
Laitoin ihan irrallisina, ei punaista kuorta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:34

15.pv laitetaan punaisessa kuoressa menemään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:48

En ole kirjoittanut yhtään, mutta pöydänkulmalla pullistelee paksu punainen kuori, kiitos Enkelini.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:22

Tuli niin hyvä kuva tyttärestä ja joulupukista että 18 lähti sukulaisille & tuttaville siinä megakuoressa.
Todellakin poikkeus viime vuoden saldoon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:19

Henkilökohtaiset odottaa postimerkkiä kulmaansa ja sitten siirtoa punaisen kuoren sisätiloihin. Yrityksen kortit on vielä kirjoittamatta - ehkä huomenna.