Teetkö torttu- tai piparitaikinat itse vai ostatko kaupasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 19:20

kulutus on sitä luokkaa että parasta ostaa piparit valmiina kaupasta

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 19:04

Torttutaikinan ostan kaupasta ja piparit.. pipareita en paista... ostan ihan kaupasta mitä tartten - töihin kahvipöytään.... kaikki ne menee... hitsin rohmut... :)))) syötäväksi tarkoitettu kaikki tyyni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.12.2009 - 19:08

Jos jotain leipoisin, ostaisin valmiit taikinat. Mutta en leivo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:24

Piparitaikinan teen itse, ohje on nimeltään paraisten piparkakut. Torttuja en leivo lainkaan, vierasvaraksi ostan muutaman paistovalmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:45

Piparitaikinan teen, mutta torttutaikinan ostan valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:53

Tuntuu että en saa mitään aikaiseksi.Mutta tarkoitus olis leipoa torttuja.piparit ostan en viitsi leipoa.Kun niitä menee niin vähän.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:57

Tortut ja piparit ei ole koskaan kuulunut mun jouluun muutenkuin että ovat jouluisen näköisiä, enkä siis niitä leivo.Pasteijat ja suolaset vievät kyllä kaiken huomion.Niitä väsäilen mieluusti itse asiassa ympäri vuoden.Katetaan vaan kynttilän tai tuikkujen valossa tähän vuoden aikaan.Aika yksinkertaista on jouluni.Pidän siitä.Ja taikina valmiina kaupasta, jotta ehtii olla töissä sekä suoda palautumisen. Rauhallista joulunodotusta kaikille.Tunnelma ahmimista tärkeämpää, ko jooko?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 22:16

Ennemmin syön sillileipää kuin kumpaakaan noista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 01:06

Piparitaikina tehdään itse, torttuja meillä ei tehdä tai syödä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:38

Meillä ei kukaan pidä piparkakuista, en osta edes valmiina. Torttutaikinaa ostan kaupasta, Myllyn Paras, ja gluteenittomia torttuja ostan valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 08:56

Ihan valmiina ostan
.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:35

Piparitaikinan teen itse, itse asiassa teen joka joulu 2-3 eri piparitaikinaa :-), saatan tehdä myös taateli ja piimäkakunkin. Leivon paljon, koska pojan synttärit on joulun jälkeen, onpahan sitten tarjottavaa juhlijoille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 10:59

torttutaikinan ostan, mutta tänä vuonna teen piparitaikinan itse. tulee hyvät tuoksut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 23:19

Aikaisemmin ostin valmiit mutta nykyään teen itse kun tyttärelle käy paremmin laktoositon ja niitä harvemmin löytää valmiina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 12.12.2009 - 11:16

Tänä vuonna ostin valmiita pipareita - ettei isännän tarvitse niitä väsäillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 02:52

Varmaankin ostan kaupasta valmiina. Paistamaan joudun tänä vuonna pipareita sillä se on poikani ainut joulutoive. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 17:20

Ostan kaupasta, olen laiska enkä mikään loistava leipoja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 17.12.2009 - 21:21

Tänä vuonna piparitaikina kaupasta ja torttuja ei tehdä,koska kukaan ei niitä syö.Yleensä kyllä olen tehnyt kaikki itse...