Miksi ei tahdo löytyä "vanhanaikaisia"maitotuotteita,juustoja kermoja ym?On hylaa ja laktoositonta,kevyttä.

Kevyttuotteet eivät maistu miltään. Pitänee ostaa ulkolaisia juustoja.

Avainsanat: "vanhanaikaiset"maitotuotteet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 17:29

minäkään en tykkää niistä kevyistä juustoista, ei maistu hongalle ei haavalle.
mutta eiköhän vielä kuitenkin löydy ns. normaalejakin tuotteita

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 10.12.2009 - 17:32

Minun mielestäni kaikkea noista myydään ihan ilman ylimääräisiä käsittelyjä kokeneina.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 18:46

Ne on ne luomut nykyisin... tai ulkomailta ostetut....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 20:06

Sillä tavalla väliportaat saavat omansa perustuotteista. Kukaan kun ei ostaisi niitä niin mihinkähän sitten kustannukset menisi? Tuottajille kai.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 22:17

kyllä ne kaikki 'epäterveellisiksikin' leimatut löytyy ainakin mein S-marketin hyllystä voista ja kermasta lähtien, ihan sitä punasen lehmän maitoakin - maut tallella -

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 01:00

Pohjanpoika-juusto on kuule ehtaa tavaraa ja hyvää juustoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 13:35

Mitä ne vanhanaikaiset ovat? Perustuotteita, rasvaa sisältäviä ehkä?
Hyla-ja laktoosittomat tuotteet ovat tärkeitä aika monelle ja siksi niitä täytyy olla saatavana. Kevyt-sanalla alkavia tuotteita en osta koska ne ovat bluffia. Kyllä kaikkea on saatavana kaupassa josta ostan elintarvikkeet.
Kevytjuustoja joskus tulee maistettua kun Stockalla on esittelyjä. Mausta en pidä, ovat kumimaisia, ihan kuin tossunpohjaa söisi (ei kokemusta mutta osaan kuvitella).