Jopas Heikki sopan keitti...?Mikähän mättää ja onko järkee vai ei?

En osaa linkittää mutta tarina löytyy suomi24 turku sivulta otsikolla"mersulla ruokajonoon".

Lisätty: 10.12.2009 - 12:22

"Älytön veto sinulta"maarit3 .En ottanut asiaan kantaa ollenkaan ja tarkoitus oli kysyä onko moisessa kohussa järkeä vai ei!!!!

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 12:13

en nyt osaa sanoa tuost kuvast olikos hää sit hessu joka niit pottuloi haki , mut joka asiasta immeiset jaksaakin päätään vaivat ... minulle ihan sama kuka ostaa ja mitä ostaa , mut tuo jako joka tapahtui tuol torilla oli kyllä hyvä asia , monelle tuli apua sieltä , jot edes pikkuisen hekin sais joulumieltä ... kiitos siitä hyvästä työstä jonka he järjestivät.. kuulin et seurakunta jakaa minessa muussakin paikassa paketteja , jot kaikki jotka sitä tarviivat niin menkää vaan hakemaan, mut hieman särähti korvaan , kun yks naikkonen jolla yritys ... sanoi et no voi kun oisin tiennyt ... katsoin häntä ja hän sit mainitsi poikansa joka ois voinut hakea sen kassin.. jot hiukka harmittaa ... et eikös ne kassit olekkin tarkoitettu vähävaraisille ...no jos poika ei asu koton vaik epäilen et asuu... sitä sit vaan et onks ihmisen ahneudella mittää rajaa ...harmi ...

Lisätty: 10.12.2009 - 12:39

niin ja kyssäriin viel et eiol mittää järkkee ... moises kirjoittelus mitä siel 24 sivuatoil oli ....mut kuten jo sanoin, et murheensa kullakin siel suomi sivustoil olevilla....

Kysyjän kommentti

Juupa-juu...Hyvää ja iloista joulumieltä! ;=).

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 11:32

Ei hän kyllä mihinkään ruokajonoon mennyt, oli tilannut suuremman erän perunoita ja porkkanoita torikauppiaalta ja oli helpompi autolla ne hakea suoraan siltä kauppiaalta, ja minusta hänellä on oikeus torille ajaa samoin kuten torikauppiailla onhan hänellä grillikin siinä maalaisten tonttien lähellä, kun on hesburgerin Heikki. Turhaa tuosta on meteliä nostaa sen enempää, kateus on paha asia, ja ei hän tiennyt että siellä on ruuanjakoa vähempiosaisille. Älytön veto sinulta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 10.12.2009 - 12:22

Helpompi taakka on Mersun takakontissa kantaa kuin harteilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 12:45

Suomi24 juttuja ei kannata millään tapaa noteerata, samaa roskaa kaikki. Kerran sinne vilkaisin nähdäkseni mistä ihmiset puhuu ja se kerta kyllä riitti!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 14:28

Juttuhan oli revitty tästä Turun Sanomien uutisesta, tai paremminkin siihen liittyvästä kuvasta, jutussa itsessään ei Heikistä tai Mersusta puhuttu mitään

www.ts.fi/online/kotimaa/93833.html

suolikaksneloset näköjään lukee lehtiäkin tai ainakin katselevat kuvia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 14:36

Hei Napsut,pliis ei aleta "kinastelemaan" suoli24-jutuista,mitä siellä "keskustellaan ja mitä ei",muuten alennutaan samalle tasolle(jos voi sanoa),pieni toivomus esitetty.
ps.en tunne Heikkiä enkä tiedä hänen keittoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 15:22

Tästä sen saatte TURUN SANOMISTA lukea?

www.ts.fi/online/kotimaa/93833.html

Turklaasten tarttee yrittää myös?.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 18:43

OOps!!! Miulla itäisen provinssin asukkaalla onneksi meni ohi, mutta soppahan tästäkin on jo tullut:)))

Merssullahan sitä jokainen soppajonoon menee, jos vain on mahdollisuus. Eikä tässä jutussa tai kysymyksessä siitä ollut ilmeisesti kysymys. Loppu hyvin ja kaikki hyvin, eller hur?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 00:58

Ihanaa, suolikaksneloslaiset :D
No, kuvaaja olisi voinut valita vähän paremmin, että minkä kuvan liittää juttuun. Itse asiassahan ei mitään sen kummempaa ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 19:13

Hei,hei Heikki,kissa se langoilla leikkiSe oli todellakin Heikki.