Katsoit varmaankin peiliin tänä aamuna. Mitä näit, mitä ajattelit?

Lisätty: 10.12.2009 - 10:59

Se mitä peilistä näkyy on pakko vaan hyväksyä. Eletty ikähän vain kaunistaa. Miun peilissä näkyi hyvin, hyvin lyhyttukkainen, unenpöpperöinen naama. Leikkautin hiukset tosi lyhkäisiksi ja kuvittelen nuorentuneeni vähän. Onhan se taitolaji sekin, että hyväksyy itsensä sekä vuosien kertymisen luonnollisena asiana.

Avainsanat: muuta mitä itse minä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Ida
Vastattu: 10.12.2009 - 09:54

Näin sellaisen kuvan joka ajoi minut epätoivon partaalle. Ehdin vain ajatella: miksen ole kuin näyttelijät jotka heräävät aina meikit naamalla ja tukka kuin kampaajan jäljiltä , ennenkuin suljin nöyränä silmäni ja lähdin äkkiä lipettiin moisen kapistuksen - ja kauhistuksen edestä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksista. Hymyillään aamuisin peilikuvallemme ja sanotaan, että voi kun olet maailman upein ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 10.12.2009 - 08:39

Näin Jumalan kuvan, koska Jumala loi ihmisen omaksi kuvakseen raamatun mukaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:53

Minä joka aamu ihmettelen, kuka vanha nainen minua toljottaa peilistäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:02

En mitään, kun ei aamulla jaksa ajatella mitään. Aloitan ajattelun työpaikalla :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:26

Ei ole ollut vielä tarvetta peilata.Ennen ulos menoa pitää katsoa että tukka on hyvin niin kaikki on hyvin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:36

Väsyneen miehen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 10:16

Joo kyllä katsoin ja ajattelin että olenko ihan varmasti minä joka katsoo mua peilistä.Mutta totuus on että kyllä peili totuuden kertoo.Mitäs jos ei oliskaan peiliä ei tarvis katsoa itseään ollenkaan peilistä. No vois olla aika vaikeaa kun ei tietäs minkä näköinen oikeesti on.Minua sanotaan että näytä itseäni nuoremmalta.Siis että näytän 10 vuotta nuoremmalta. En tiedä uskonko itse. Se on vaan joidenkin näkemys minusta. tai sit kohteliaisuus.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 12:08

Lähinnä ajattelin, että onpas likainen peili. Koskahan tämä joulusiivous kerkiäisi peileihin asti. Toisesta peilistä kurkistin kun kävin hammaspesulla ja sekin oli likainen ja purtilot vähän sikin sokin hyllyllä kun poika oli muuttanut just kotoa pois ja jättänyt jälkeensä tyhjiä purtiloita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 12:53

Entäs jos se aamuinen "ilmestys" onkin siellä peilissä koko päivän?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 10.12.2009 - 13:05

En katsonut. Tiedän katsomattakin, mitä se peili näyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 13:44

Näin keski-ikäisen naaman ja lähdin uskomatta silmiäni pois. Hetken kuluttua uudelleen peilin eteen, josko harhanäky olis hävinny. Ei ollu.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 18:10

Näin keski-ikäisen ikäisen naisen föönaamassa hiuksiaan ja ihmettelemässä, että miksi silmänaluset on niin tummat, vaikka menin ihan ajoissa nukkumaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 19:57

Katsoin peiliin, hymähdin, ei kun meikkiä naamalle ja ostoksille kaupunkiin hyvien ystävien kanssa.Peilistä katsoo usein takaisin, tumma eläköitynyt naisihminen.Hyvä niin.Jonain päivänä ei kukaan katso takaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 00:51

Yllättävän pirteä nuori nainen katsoi tänään takaisin. Hiukset tosin oli yhtä hullun myllyä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:57

Näin kellon ja totesin että on aamupuuron aika....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 08:59

olen opetellut jo aikoja sitten pesemään hampaani ja ajamaan partani silmät kiinni, ei tarvitse pilata aamuaan peilikuvalla

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 10:15

Hyväntuulisen, hyvin yönsä nukkuneen pirteän,hyvin säilyneen viiskymppisen mummelin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 12.12.2009 - 18:27

Silmät "sikkurallaan" ja tukka pystyssä olevan mimmin. Xo)