Katsoitko A-studion?En taida tänä vuonna kinkkua ostaa...Tuli mieleen alkaa kasvissyöjäksi.Mitä mieltä olet jos katsoit ohjelman?

Huomenna uusinta tv 1 klo 12,25

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 22:12

Pitääs katsoa uusintalähetys ellei sitä muualta näe,mutta en ole syönyt kinkkua monen moneen vuoteen.Joskus parikytä vuotta sitten,tuli vaan ykskaks stoppi kinkun ja yleensä sianlihan kanssa.Syönhän mä metwurstissa&salamissa sitä,mutta mitään possunkylyksiä tms.ei mene alas.Kunnon muslimi ei syö sikaa;-)-kommentoin sen jälkeen,mutta tulin vaan sanomaan.

Lisätty: 10.12.2009 - 13:43

En katsonut uusintaa,aamun HSstä selvisi aihe ja kuvista vaikutelmaa,KIITOS EI.Sympatiseeraan sikoja senverta paljon etten halua nähdä eläinten kärsimyksiä.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 22:51

En pidä sianlihan mausta. Kyllä kaikkien pitäisi alkaa syömään enemmän kasviksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:17

Hyi hyi. Ei juuri possua tule syötyä. Pahaa ja epäterveellistä. En kattonu A-sudiota ;/

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:44

kyllä kinkkua syön,ohjelman katon kun on aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:44

Nähtävissä Arenassa areena.yle.fi/video/607515
Paluu tuotantoeläintiloille. Vaarantaako vuokratyö lentokenttien turvallisuuden? RAY:n jättituen jäljillä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 02:03

Paras olisi ostaa joulukinkku suoraan tuottajalta, niin tietäisi mitä saa ja näkisi kyseisten eläinten elinolot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:04

En katsonut, harmi. Meillä syödään naudan paistia ja pakkasessa on oikein komea pala hirven lihaa, jonka paistan kinkuksi joulupöytään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:14

En katsonut ohjelmaa, kinkkua meillä ei ole jouluna mutta porsaanlihaa kyllä ostan. Ostan luomua tai viljapossun lihaa kyllä muulloin. Eiköhän siinä ollut jotain kärjistettyä asiaa, ei ihan jokaisen sikatilan tilanne.
Kyllä lihaakin tulee syödä kohtuullisesti eli monipuolista sekaruokaa. Ei pelkillä "ruohoilla" elä terveellisesti eikä ruoasta kannata uskontoa tehdä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:02

Syökää kanaa... :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 18:16

En katsonut ja varmaan hyvä niin olisin, koska olisin vaan säälinyt ja surrut niitä possuraukkoja. Sianlihaa en syö jouluna enkä muutenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:55

Näin sen joo, mutta ei se vaikuta ruokailuuni.
Kalkkunaa tai sikaa sama tuo, ei ne siat ole ainoat pulassa olevat eläimet planeetalla.