Onko sinulla nettitikku/mokkula? Tomiiko hyvin?

Itsellä on soneran nettitikku. Vaikka ollaan 3g alueella se pätkii välillä. Ei pysty esim. pelaamaan kunnolla nettipokeria.

Avainsanat: nettitikku mokkula internet

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 21:49

on, soneran. toimii ihan ookoosti. liikkeessä esim junassa ei oikein hyvin toimi ja lappeenrannan kivisalmessa ei toimi. netti tv:tä ei voi kattoa ja se vähän harmittaa.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 21:56

On Sneran mokkula ollut paljon käytössä. Ei ole ollut minkäänlaista ongelmaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 22:45

Soneran mokkula täälläkin toimii (toistaiseksi) moitteetta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:01

Elisan "Mokkula" (Nettitikku Huawei E160E USB-modeemi) ja Saunalahden Prepaid Mobiililaajakaista, tarvittaessa viikoksi kerrallaan hintaan 6,90 € tai sitten mobiililaajakaistan käyttö 1,50 €/Mt ja maks. 1,90 €/vrk. Toiminta riippuu ihan paikasta, kaupungeissa yleensä ok, maaseudulla vaihtelevasti.
Mokkulan nopeus kotona mini.nopeustesti.fi/
12.10.09 klo15:13
1. DL=899, UL=303 kbps
2. DL=1095, UL=341 kbps
Vähän auttaa, jos USB-välikaapelilla saa nostettua sen vähän korkeammalle.
Moneen mokkulaan voi liittää erillisen (kalliin) ulkoantennin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:20

On Saunalahti "Elisa" käyttää samaa yhteyttä toimii ihan OK

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:25

Sonera-nettitikku toimii. Ostaessani tikun liikkeessä tarkastettiin mahdolliset katvealueet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:45

Nikian puhelin 6260 toimii "nettitikkuna" paitsi minisalkkuni hukkasi yhdynnän siihen kun annoin päivittää Nokian sen. On ollut kateissa jo 3 viikkoa. En ole ehtinyt hakea propleemoon ratkaisua.
Eipähän maksulliset megat liiku ja köyhdytä minua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:00

Soneran minullakin ja toimii useimmiten moitteettomasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:17

Soneran mokkula on ja yleensä toimii aika hyvin. Joskus tökkii ja pahasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 10:23

Meillä on käytössä mokkula joka merkkiä Huawei.Muuten pelaa hyvin mutta yhteys välillä pätkii.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.12.2009 - 00:47

ei ole kun takkuilevat kuulemma niin usein

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:51

Ei ole takunnut koskaan, ei kannata arvostella jos ei asiasta mitään tiedä.
On ollut useamman vuoden ja erittäin hyvin toiminut. Paljon reissaavana tuo on minulle ainoa oikea vaihtoehto. Saunalahden tikulla olen pärjännyt erittäin hyvin ihan missä tahansa suomea, jopa turussa.
Tuo on edelleen varmaan paras tikku tuohon yhteyteen;
www.a-link.com/fi/3GU.html?id=INzsnHN5

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:00

Täällä meillä näyttää nettikartat, että dna:n 3G-verkko toimii eikä Saunalahden/Elisan toimi kuin 2G, mutta totuus oli toisinpäin. Otin enste dna-mokkulan, mutta hermot ei kestäneet sitä hitautta neljää päivää pitempään. Palautin mokkulan lisävermeineen postitse (ilmaista) ja marssin Elisa Shopitiin. Siitä lähtien on Saunalahden nettitikku toiminut hyvin. Lukuunottamatta sitä kertaa kun siirtelin huonekaluja ja 3G lakkasi toimimasta, mutta pakotettuna toimii mainiosti. Näemmä tässä lähimaastossa on kaksi mastoa, joista vahvempi signaali on ainoastaan 2G.

Kannattaa soittaa sinne Soneraan ja kysyä mastot.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 09:41

Sonera ja toimahtelee moitteettomasti.