ترحيب ، تتصرف على نحو ملائم Kirjoittaako valperi tuossa jotain asiattomia ?

ترحيب ، تتصرف على نحو ملائم
Kirjoittaako valperi tuossa jotain asiattomia ? Vai osaako enemmänkin ukandaa ?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 17:21

arabiaa eikä asiatonta,
terveiset pensselisedälle koska arvelin hänen sitä ymmärtävän paremmin kuin suomea

Lisätty: 09.12.2009 - 18:12

vapaa käännös taitaisi kuulua :

tervetuloa, mutta muista käyttäytyä kunnolla

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 17:55

Nyt ei kielitaitoni ihan tähän riitä....

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 17:57

Eihän valperi siinä mitään kirjoita. Valperi ei ole muistanut zoomata tarpeeksi kun otti joulupukin kulkueesta kuvan. Siksi hieman epäselvästi näkyy yksityiskohdat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2009 - 18:36

Meikäläisen opiskelut jääneet pahasti kesken, kun en ymmärrä hölkäsen pölkästä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 19:25

Ihan hepreaa meikäläiselle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 21:54

juu ei se hebreaa ole;mutta Pensseli-setä varmaan ymmärtää,jotakin ählämsähläm-kieltä kirjoitettuna,vaikka ihmeen kaunista kuunnella,pehmeää sorinaa.Shalam aleikum!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 01:53

"Tervetuloa käyttäytymään kunnolla." Näin sanoo Googlen kääntäjä

Lähteet:
translate.google.fi/translat...mp;tab=bT#

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:02

Kieli on arabiaa mutta ei avaudu minulle. Valperi ei kirjoittele asiattomia kylläkään joten ole huoleti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:22

Kirjoitettu arabia ei avaudu mullekaan, mutta puhetta ymmärrän jonkin verran.