Hankitteko myös kissalle tai koiralle joululahjan? Meillä hankitaan meidän 2 kissalle sekä meidän tyttömme koirille.

Avainsanat: hankitaanko myös kotieläimille joululahjat hankitaanko myös kotieläimille joululahjat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 16:57

Kyllä koiralle silloin joskus......

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 15:52

Kyllä Vilmuska saa joululahjan, kun on nyt niin kiltti eikä kuulema suunnittele uutta karkureissua. Vilma ihan ite ostaa joululahjat entiselle sulholleen, Joonatanille (ei enää palleja) jonka kanssa sai 4 vauvaa. Vilmuska aikoo hankkia myös lahjuksen uudelle tulevalle sulholle, Roopelle jolla on siis pallit tallella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2009 - 15:52

Ei hankita kissalle, kun ei hankita ihmisillekään.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 16:17

Enpä tiedä kuinka paljon nuo kotieläimet joulusta ymmärtävät mutta jos se antajaa ilahduttaa niin miksei voi hankkia. Itselläni ei enää ole kotieläintä, aiemmin oli koira mutta emme sille kyllä tonttulakkia päähän pukeneet emmekä muutenkaan joululahjoja jakaneet. Kaupallinen joulu kun on ihmisten keksintöä, voisin luulla, että lemmikki jopa katselisi pitkin kuononvarttaan ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 17:55

Joulu on antamisen juhlaa, mutta mieluummin minä rahani laitan lasten lahjoihin kuin koirani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 18:42

En tiedä ymmärsikö koirani joulusta mitään, mutta siinä se oli kuono pitkällä odottamassa niinkuin ihmisetkin lahjojaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 18:51

Meillä on ollut aina kotieläimiä. Ovat saaneet myös lahjoja jouluna.Enää on vain kissa, mutta tulee saamaan lahjan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 19:27

Kun noita eläimiä vielä meillä oli, jotain pientä ne jouluisin saivat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 20:11

En hanki lemmikeille, mutta herkkuja saavat joulunaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 21:56

Lapsille ja lemmikeille,Arttu-boylle keitän naudan kielen muutaman tunnin,siitä riittää pariksi päiväksi herkkuva;kissatkin sai herkkumuonaa jouluna.Kielen lisäksi kyllä joku vinkulelu on kiva paketoida ja seurata sen avaamista :-D

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 01:51

Kyllä lemmikitkin saavat lahjansa

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:00

Ensin pitäisi hankkia se koira mutta enpä usko että niin lapsekkaaksi heittäytyisin että koiralla joululahja, ei se ymmärtäisi joulun päälle mitään. Tietysti jouluinen herkkupala käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 09:06

Shebaa se ainakin tulee saamaan jouluruokana :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:17

Vanhempien kissalle olen muutaman kerran ostanut lohi-lahjan, on sen verran "harvinaista herkkua" että on uponnut naamariin alta aika yksikön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:06

Tottakai! Kaikille perheenjäsenille oma lahjansa. Tosin lemmikit saavat vain yhden per kuono. :)