Oliko ihan kauhea moka...

...kun Jenni Haukio piti lusikkaa kahvikupissaan Linnan juhlissa?

Avainsanat: jennin kahvittelu

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 10:46

Olihan se siinä mielessä,että lusikka tekee kipeää silmään osuessaan!Kokemuksesta puhun.....;O

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 10:20

No ei todellakaan, ei se minua haitannut.
Ja luulen että on sitä pahempaakin sattunut päällä maan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 11:18

Jaa... onko tuos ensaatio tännekin päässyt! Todella hirveätä, eikä mitään hirveämpää skandaalia löydetty!?!

Lisätty: 09.12.2009 - 12:44

Tuskin siinä pöydässä istuvista kukaan pisti merkille ko. asiaa eli tavisten keksimä haloo täysin. Tallottiinhan siellä naisten hameenhelmojakin, joutuivat menemään ompelijan kautta, joku ei edes ollut pyytänyt tallomistaan anteeksi vaikka vaate repesi. Kuka sekin mahtoi olla... mistä puolueesta?!

Lisätty: 10.12.2009 - 08:25

Looginen selitys on että lusikka yksinkertaisesti unohtui kuppiin. Mutta ei uutisoimisen arvoinen asia todellakaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 11:22

No eihän se kuulu käytöstapoihin. Mutta ei myöskään se että Marita ent. Taavitsainen kaiveli hampaitaan sormellaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 11:22

Hoh hoijaa.. eikö Suomen kansalla ole parempia puheenaiheita kuin keskustella siitä mokasiko Jenni Haukio vai ei juodessaan kahvia kupista jossa oli lusikka pystyssä? Jo on keskustelujen aiheet vähissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 11:48

Paha moka ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 11:48

eipä ole isoja meidän murheet, jos tuollaisestakin tyylirikosta pitää juttua revitellä

www.iltasanomat.fi/viihde/uu...id=1806840

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:02

ei mun mielestä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:13

Kerrankin tapakouluttaja K.Suonperä sanoo fiksusti:So what!
Eli kuka tahansa ensikertalainen voi jännittää sen verran ettei kiinnitä huomiota,että on jokapäiväisen-ja paikkaisen mukin sijasta kädessä kultareunahippukuppi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:52

NO voihan hyvät hyssykät ... eix lehdillä ole enään mitään muuta tähdellisempää kirjoitettavaa ... huh sanon wuaan ... en ole kylläkään moista mokaa itse ollut näkemäs , mut aivan sama onko se kupis vai tassis .. tuskin siihen muut mitään huomioo oli kiinnittänyt ku toi median tarkkkaava silmä .. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 15:39

No voe kaaheeta. Kaikesta sitä pitääkin kirjoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2009 - 15:51

Moka mikä moka, mutta ei mielestäni mediassa puitavan arvoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 16:35

pahempi moka sattui Kekkoselle, Kekkonen tanssitti lattialla ensimmäisenä vuoden 1966 Miss Suomea Satu Östring-Procopéta vuonna 1978,
protokollan mukaan väärin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 19:17

Ei mitään väliä.Yhtään ketään ei varmaankaan haittaa, missä asennossa kenenkin lusikka milloinkin on.Lusikan voi ottaa myös kauniiseen käteen...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 19:31

No huhu huh.Ihan vihaks pistää,että tommosesta edes kirjoitetaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:09

Kohta ne keksii naisten asusteillekin värikoodin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 01:50

Kuka, missä, mitä, häh? Olenko mä näinkin tärkeän uutisen missannut, kun en lue iltapulua. Että harmittaakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.12.2009 - 00:49

ei tietenkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:13

Jos ei ole muutakaan juttua niin kai joku pöhkö ostaa lehden tuollakin jutulla.
Viime aikoina lehdistö on joutunut usein kritiikin kohteeksi - eikä syyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:07

Kyllä se Jenni on sen verran hyvän kasvatuksen saanut, että taisi jättää lusikan soppaan tahallaan. :)