Oletteko lukeneet ilta-sanomista 80vuotias mies Raskaana?Minä luin.

Avainsanat: 80 vuotias mies raskaana

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 12:03

niitä saman luokan uutisankkoja kuin esimerkiksi 107 vuotiaiden peruskouluun haku poliisivoimin, virheitä sattuu

"....että sekaannus oli ilmeisesti syntynyt lääkärin tallentaessa kuvia järjestelmään..."

www.iltasanomat.fi/hyvaolo/t...id=1808080

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 09:39

Kun kovil ot ni goirasgin poikii, sanoi Lahtonen Suomen armeijassa.

Mutta nuin vanha?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 09:41

En ole lukenut mutta kuulostaa lähinnä aprillipilalta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 11:22

Taannoin oli juttua että mies on synnyttänyt, taisi olla australialainen ,ja varmaan nuorempi kuin tuo mainittu. En usko tarinaa että mies pystyisi synnyttämään mutta ulkokuoreltaan miehennäköiset naiset kyllä... siitä on ihan todisteita olemassa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 11:30

Epätoivoisesti yritin etsiä tuota juttua mutta en löytönyt. Asiasta mitään tietämättömänä sanon vain että: höpö höpö.

Lisätty: 09.12.2009 - 13:05

Kiitos valperin, nyt tiedän minäkin asiasta enemmän. Että meillä päin on noin toheloita tohtoreita. Kerrankos sitä ihminen erehtyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:02

en ole lukenut ja hmmm, onpa outoa..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:06

Hahahaa,siinähän se selitys,förklaring tulikin valperin toimesta,mutta uutisankkalaumaan jokatapauksessa kuuluukin!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:54

hehee olipas hauska sattuma ja näitä sattuu kyl aika useinkin jos jonkin moisis kirjoituksis ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2009 - 15:50

Tulihan tuo luettua, ja osoittautui lääkärin mokaksi, kun oli tietoja koneelle laittanut. Ei ole vanhus raskaana vaan synnytysiässä oleva nainen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 19:36

Hassun hauska moka legurilta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:09

Onneksi en sillä tuskin kuitenkaan haluaisin nähdä mitä sieltä tulee...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:09

Uskotteko kaiken lukemanne?