Pidätkä Napsussa käymisessä harrastuksena,viihteenä tai ajankuluna, vai otatko asiat tosissasi.Loukkaannutko koskaan vastauksista?

Mielenkiinnolla kyselen.

Avainsanat: napsun käyttö

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 01.08.2008 - 15:10

Eipä tästä nyt ihan harrastukseksi asti ole, lähinnä sellaista viihteellistä (helppoa) ajankulua, joka kyllä on syytä ottaa tietyllä tavalla ‘vakavastikin’.

Loukkaantuminen vastauksista taitaisi olla melkoista liioittelua, henkilökohtaisesti en ole tuntenut mitään tarvettakaan. Harmittaa kyllä välillä toisten puolesta, kun ovat ilmiselvästi vakavissaan, tiedon tarpeessa, jotain kysyneet ja saavat sellaisia tylyjä ja tyhmiä kvg-vastauksia, mielestäni siinä on huumorikin jo melko köyhää.

Vähän häiritseviä ovat myös sellaiset vastaukset, joista näkee ettei edes kysymystä (liitteineen) ole luettu huolellisesti, ja oikein todella nyppii kun ilmiselvästi lasten esittämiin kysymyksiin tulee välillä noita irvailevia herjoja (onneksi ei paljoa)

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

uma
Vastattu: 01.08.2008 - 12:30

Pidän Napsua kivana ajankuluna silloin kun en jaksa-viitsi muuta tehdä. Asioita ei toimita ottaa vakavasti eikä loukkaantua vastauksista. Jokaisellahan on oikeus omaan mielipiteeseen. Suomessa sentään on mielipiteen ilmaisuvapaus. Ja ihan huumorilla seuraan toisten vastauksia ja kysymyksiä. Ei tosikkomieltä. Ja tämähän Napsu koostuu niin eri-ikäisistä ihmistä, sikälikin on ymmärrettävää, että näkemykset ovat erilaisia, samoin kuin tietämys.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 13:17

Kyl on ihan jees saada vastauksii aina kysymyksii.
mut kaikki semmoset maailman turhimmat vastaukset vois kyl jättää veke!
Et ei ne kaikki autojenosat löydy motonetistä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 15:17

Pidän Napsussa käymisessä harrastuksena, viihteenä, ajankuluna sekä haluan teitää eri asioista; tiedonlähteenä.

Olen huumorintajuinen ihminen (erittäin), mutta asialliset kysymykset ja vastaukset otan ns. tosissani, sehän kait on tämän Napsun kehittäminen kaiken ideana, kun säännöt luin...

'Loukkaannun' vastauksista, joissa aliarvioidaan kysyjän (muidenkin kuin itseni) älykkyysosamäärää niin sanotusti; ylimielisiä vastauksia, hällä väliä mitä vastaan -vastauksia, en tiedä -vastauksia (sehän ei oo vastaus eikä anna informaatiota kysyjälle pätkääkään, toisten vastausten kopioimista -vastauksia, tai katso sieltä ja sieltä antamatta linkkejä -vastauksia, tai ei ole vaivauduttu lukemaan kysymystä kunnolla, ennen kuin vastataan.

Jotka osaa käyttää tietsikkaa, osaa varmaankin katsoa/hakea guuglesta, yms. Napsun tarkotushan on mielestäni se, että kysyjä haluaa tiedon helpoimmin täältä muilta käyttäjiltä, jotka tietävät asiasta mahdollisesti enemmän kuin kysyjä, ettei kysyjän tarvitse käyttää koko päiväänsä vastauksen etsimiseen muualta.?

Mukavaa kun Napsussa on paljon ihmisiä, jotka tosissaan haluaa auttaa kysyjää ja kysyvät itse myös hyviä nasevia kysymyksiä (joista itsekin opin) lisätietoineen, kiitos teille kaikille!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2008 - 09:47

ajankuluna,ja olen tosissani ei huijta,en loukkaannu vastauksista.jos asiallisia

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 16:12

Harmitonta ajankuluahan täällä käyntini ovat. Välillä noita asiattomia vastauksia tuntuu olevan ihan kiusaksi asti, mutta onneksi niillekin on keinonsa. Enkä ole ainakaan vielä vastauksista loukkaantunut. Ihan jees paikka!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 11:24

Pidän Napsua harrastuksena, viihteenä ja ajankuluna. En ole vielä loukkaantunut mistään vastauksesta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 04.08.2008 - 14:59

Ajankulua. Vastauksista ei pidäkkään loukkaantua, sillä oletha itse asettanut itsesi alttiiksi kysymykselläsi kaikenlaisille vastauksille ja kommenteille, silti on kiempi lukea asiallisia vastauksia.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.11.2008 - 17:47

Viihteenä, mutta kyllä se vähän aiankulua on.