Nyt niitä pian saa!

www.iltalehti.fi/viihde/2009...4_vi.shtml
Halvempi joululahja kuin mikronesianmatka. ;=)

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 12:19

ostamatta jää ja saas nähdä kiertueen suosio, ettei vaan olisi vitsi unohtunut siihen mennessä

ترحيب ، تتصرف على نحو ملائم

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 09.12.2009 - 08:58

Minä huolisin tuon Pensseli-sedän vaikka ensi kesänä maalaamaan talomme uudelleen ulkopuolelta. Muuten ei ole käyttöä hänen taidoilleen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:03

ei kiitos.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:03

Oletko sä nyt se sama Pensseli-setä-fan,joka on aikaisemminkin ollut hyvin otettu pensselistä?Ei minuukaan kiinnosta,tuleeko tai ei Suomeen.Hauskaa oli se eka kerta,kun emailiin tupsahti Niilin hanhet,mutta se oli siinä;mutta tosiaan hjommeleihin maalaamaan sisäpuolelta katot,maalit ja pensselit venttaa Pensseli-setää,Hamshireh pakolinsa dozd!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 13:03

mietin täs, et jos menisin sinne pensseli-sedän maahan hoilaan vaix turumurteel, niin tuliskos muust julkkis ja saisin levyttää ym ... no en ole kyl mikkään julkisuuden kipee, mut tuonne lompsaan kyl mahtuis jotain seteilei .. hieman enenmänkin ...jos niigus vois pääst sit niihin käsix..ekuihin , dollareihin vai mitä ne ny onkii nuo setelit silloin sit.. :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 15:11

No täthän se vielä elämästä puuttuikin. Tosin ilmankin ehka oltais tultu toimeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 15:46

No justiinsa joo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 16:24

Ei se ole hullu, joka myy vaan se joka ostaa!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 11.12.2009 - 00:54

En mie tuommoista haluaisi kylläkään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 22:03

Kerro kokemuksistasi ja kuinka teillä synkkasi.
Varmaan aika samanlainen huumori ainakin...