MJV
Kysytty: 09.12.2009 - 00:37

Miksei Finnair hommaa n.15 000km lentosäteen omaavia koneita ja ala lentää pohjoisnavan yli Tyynen valtameren saariin?

Kysyntä olisi taattu,eikä tule paljoa kalliimmaksi kuin lennot Aasiaan.Ja Varmasti eksoottisempia kuin joku thaimaa.Hotellien hinnat pikkuisen kalliimpia mutta laskisivat turistivirtojen myötä. Micronesia,Palau,Havaiji,Tahiti,Tonga,Cook Island jne....

Avainsanat: eksotic

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 09:44

Kyllä niille saarille halukkaat pääsevät ilman finskiäkin.
Esim kaverini lähetti postikortin Rarotongalta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 09.12.2009 - 02:41

www.cmestudio.com/gallery/sn...0woman.jpg
www.daokaibar.com/images/Dao...rty/12.jpg
Kuvat kertovat enemmän kuin sanat. ;=) Suurin henkilökohtainen syy löytyy tai siis ei löydy kukkarostani. =(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 09.12.2009 - 09:49

Mitä se Finnair niillä tekisi?. On jäänyt viime aikoina lyhyemmätkin lennot lentämättä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:03

no niimpä. olisi tosi siistiä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:43

Olisiko kyse siitä, että ei ole Finnairin hinnoilla riittävästi matkustajia?
Finnairilla Pariisiin, sieltä Air Francella Los Angelesiin ja sieltä Hawaii AirLine:lla Hawaiille :)