Mitä mieltä olette "Linnanjuhlista"...

...minä olen jo monta vuotta miettinyt mitä varten yleensä linnanjuhlia
pitää vielä pitää. Jotenkin tuntuu minusta että ne ovat vaan naisten pukujuhla,
kellä on kauniimpi puku. Kuitenkin kansan mielestä juhlilla ei enää niinkään hehku
Suomen isenäisyys. Pitäskö linnanjuhlien nimi muuttaa, "ken on maassa kaunehin
pukuineen". Tuon otsikon olisin voinut muotoille toisinkin, niin vastaukset sitten
olisivatkin muuttuuneet toisenlaisiksi.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 21:16

Minusta on hyvä että jossakin on hyväntuulisia ihmisiä juhlimassa itsenäisyyttä, monissa maissa se itsenäisyys on iloinen asia, täällä synkistellään liikaa , ei se sitä silti tarkoittaisi etteikö kunnioitettaisi miehiä jotka sen itsenäisyyden on meille sotinut. Voi 6.12 olla iloinen päivä, ei jaksa kirkossakaan koko päivää olla .

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 08.12.2009 - 22:33

Eihän sieltä mitään järkevää näytettävää ole. Pelkästään sitä kättelyä ja pukujen näyttöä. Niin vähän haastatellaan vieraita. Ihan turhanpäiväinen juttu, käyttäisivät nekin rahat mitä siihen kuluu vähävaraisten ja huonompiosaisten hyväksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 23:06

Minä tykkään katsoa niitä vaikka pukujuhlina. Kyllä siellä itsenäisyyttä ainakin sivutaan niissä keskusteluissa. Pitää köyhälle kansalle olla sirkushuveja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.12.2009 - 00:44

No jaa, kait linnanjuhlien alkuperäinen tarkoitus kuitenkin hyvä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 01:08

Mielenkiintoisinta linnan juhlissa on presidentin puhe/haastattelu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 02:55

Soppaa ja lääkkeitä veteraaneille niillä rahoilla. Juhlittaisiin sitten kymmenen vuoden päästä uudestaan. Juhlan voisivat sen sijaan järjestää sukarit, kakkoset sun muut niin upeata ja kalliit kuin sielu sietää. Tarjalle ei lautasta eikä muillekaan poliitikoille kuin poikkeustapauksessa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 08:47

Juhlan muotoa voisi ihan hyvin muuttaa, on siitä keskustelua ollutkin. Itsenäisyydessä ei ole päällimmäinen asia jokin pukujuhla. Tänä vuonnahan sieltä loppui tarjottavatkin kesken eli tunnin kuluttua alkamisesta ei pöydillä ollut juuri mtiään.. eli siinä hyvä vinkki seuraavia vuosia varten.
Tuntikausia jatkuvaa kätetlyä en jaksa katsoa yksinkertaisesti.
Myöskin puolustusministeri on peruuttanut tämän vuoden vastaanottonsa, suurin syy siihen on kyllä muissa asioissa eikä se päätös tietysti ikuinen ole.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:36

Jos pidoista loppuivat tarjottavat,se on hyvä ettei tule jäteongelmaa.Sinänsä aivan turhat kekkerit,voisi olla samantien tasavallan kauneuskisat ja ikäsarjat niissä,sekä tietty miehille ja naisille.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 21:29

Valtio voisi kantaa kortensa kekoon ja ilmoittaa että palkkaavat 15000 hoitajaa ensi vuodelle summalla joka säästetään kun jätetään yhdet naurettavat bileet väliin...