Joko kohta on joululahjavalvojaisten aika?

Itse paketoin jo ensimmäiset lahjat. Eihän tässä ole kuin reilu kaksi viikkoa jouluaattoon.

Avainsanat: joululahjavalvojaiset

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 21:32

Minä olen kaikki jo paketoinut, en pidä paketoinnista, ei tule kauniita paketteja, vanhin lapsenlapseni sanoi viime joulun jälkeen että hän tietää mitkä paketit on mammalta ; niissä on niin paljon teippiä.

Kysyjän kommentti

Kiitos vastauksestasi. Minä - tänään valitessani parasta - vasta sain viimeisetkin paketoitua. Samoin sukuni tietää narusta, että jahas tuo on Idalta tuo paketti. Mukavaa joulunodotusta.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 23:04

Varmasti on sellaisilla, jotka lähettävät tai toimittavat paketit johonkin kauemmaksi. Mutta saman katon alle paketoitavat ehtii vaikka aatonaattona. Niin minä ennen tein.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 01:06

Huomenna käyn ostamassa loput lahjat ja osan ostetuista olen jo pakannut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 02:59

Ei ole kenelle paketoisin. Sehän tässä valvottaakin. Minulle lahjan pakkaa eräs yritys. www.youtube.com/watch?v=ZRe4cfw5-sA

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 08:43

Minulla se on 23.12. kun lapsi menee isälleen yöksi. Saan silloin rauhassa levittää paketit, paperit, nauhat ym olkkarin lattialle ja nauttia paketoimisesta. Maikki tekee omat onnittelunsa nauhoihin ja minä nautin samalla lämpimästä gloögistä ja joululauluista :-)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 11:53

Ei ole vielä paketoitu eikä ostettukkaan kaikkia, kiire tulee mut ainhan sitä on kerinny. Täytyy sitten jossain välissä paketoida, esim. yömyöhällä kun lapset nukkuvat.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:53

Sorruin ostamaan yhden lahjan enkä älynnyt pyytää sitä jo kaupassa paketoimaan. En ole ollut koskaan kaupassa töissä ja paketointitaitoni on vähän kehno mutta luulen selviäväni kirjan pakkaamisesta sentää kunnialla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 13:17

olen jo kaikki paketit melkein pakanut muutama tuos pöydän päällä oottelee paketoimista ja kohta ne paketit lähtevätkin sit omiin koloihinsa mitkä sit mihinkin kaupunkiin , jot alkaa taas olemaan tilaa ,kun paketit lähtee ...ja en ole kans mikään intohimo paketoija päin vastoin , mut kyllä ne tunteella lapsenlapsille tuli paketoitua ja muutama lapsillekin...ensin meinasin , et laitan monta pakettia , kuten vauvanuken ja sen vaatteet sekä sängyn kaik omaan pakettiin, mut nukelle puin kaikki vaatteet päälle ja nukke sänkyyn , niin sain yhden paketin , ja samoin kävi kirjalahjojen joita laitoin useamman samaan pakettiin ym muitakin paketoin samoihin paketeihin , et ei se määrä vaan laatu vai kui se oli ... :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 17:12

Meillä nuo joululahjavalvojaiset on useampana päivänä sillä lahjoja hankitaan pikuhiljaa ja ne pakoidaan aina ostopäivää edeltävänä iltana lahjansaajien ollessa varmasti untenmailla.tai poissa kotoamme.