Milloin Aromat -maustesuolaseos tuli markkinoille?

Avainsanat: aromat

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 18:28

Sitä on ollut niin kauan kuin muistan... 40 ja risat???

Kysyjän kommentti

Kiitos. Tosi kauan on ollut markkinoilla. Joskus 70-luvun loppupuolella likkakaverini sanoi siitä: sitä kun laittaa leivän päälle ja sulkee silmänsä, niin voisi ihan kuvitella että leivällä on kaikki herkulliset lisäkkeet.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 18:37

Ainakin -60 luvulla jo oli.Ostin muuten eilen kanian erilaisia mausteita ja ajattelin,että niissä on ohjeet mikä mihinkin rupkaan sopii.Vaan kun kotona katsoin mitä niissä lukee niin kaikissa purkeissa luki sama teksti:"SOPII MONENLAISIIN RUOKIIN"!Joopa,tiedän toki,ettei viherpippuri tai valkopippuri sovi oikein mannavelliin mutta siihen se jääkin....Kyllä niissä ennen luki vähän ohjeita mutta onneksi on tämä tietomakone....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:50

On se varmaan ainakin 30 vuotta ollut myynnissä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 19:34

Knorr tuli Suomeen -68, joten siitä asti ainakin on ollut myynnissä.

Lähteet:
Knorrin sivut

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 21:18

Ikuisesti,en ole moneen vuoteen käyttänyt,kun on paljon mielenkiintoisempia tarjolla,aikansa kutakin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 08:54

Sitä on ollut myynnissä tosi kauan, yhden kerran olen sitä muistini mukaan ostanut. En käytä suolaa ja mausteet ovat ihan erilaisia meillä. Ennen muinoin ei kovin paljon ollut valinnanvaraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:53

Hyväähän se on ja lähikaupasta en sitä viimeksi löytänyt kun etsin joten jouduin turvautumaan erään saksalainen kauppaketjun vastaavaan, nimi näyttää olevan ja ihan suomeksi "Aromisuola". Täysin samanmakuista ja esim. keitetyn kananmunan kera aivan loistavaa.