Onko nykyään tosiaan enemmän sääntö kuin poikkeus, että ihmiset ovat kännissä kirjoitellessaan Napsuun?

Rasittavaa käytöstä aikuisilta ihmisiltä. Jää nykyään iso osa kysymyksistä lukematta, jos aloittaja on joku tietty, sillä tekstissä ei ole päätä eikä häntää.

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 17:31

no eipäs liioitella, josko jokus joku onkin,
niin eiköhän se ole kirjoittajan ongelma,
lukijanahan voi hypätä ohi päättömyydet,
eikä niitä mielestäni niin kauean paljoa ole ollut

- meit on moneks, niin se vaan on -

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 17:22

Tuntuu täällä muutama sellainen olevan, jotka kännissä kirjoittelee. Rasittavaahan se on, mutta sana on vapaa kaikilla. Ei sitä voi muut kieltää kuin ylläpito.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2009 - 17:41

Kyllähän jokainen päättää itse missä kunnossa tänne tulee. Ei tämä niin vakava paikka saa olla ettei hieman ajatus saisi harittaa kyssäriä kirjoittaessa tai vastatessa.
Taitavat silti ne paatuneimmat pysyä siinä juomarupeamassa vaiti ja omissa oloissaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:24

ei kait täällä voi promillerajaa pitää. hyvä että / jos / kun autolla ajaessaan ovat selvinpäin.
mutta kieltämättä aina ei ymmärrä kysyjän kysymää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:45

Noo,en minä nyt aina kekkulissa ole mutta kun on syntynyt tämmöiseksi niin minkäs sille voi?Kirjoitusvirheitä ja ajatukset lentää jossain atmosfäärissä...Joillakin foorumeilla aikuiset ihmiset kirjoittaa selvinpäin sellaisia juttuja,että oikein oksettaa!Esim.suomi24 sivut on yleensä ottaen tosi törkyisiä!En missään näin asiallista palstaa ole nähnyt ja pikku viiraukset ei napsua kaada.....

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:47

Jokainenhan voi kirjotella tänne siinä kunnossa kuin tahtoo eikä kenenkään kysymyksiin ole pakko vastata. Itse kirjoittelen mieluummin ihan vesiselvänä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 19:12

Samoilla linjoilla tuutikin kanssa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 19:32

Juu juu kamalan kännissä ollaan,mutta nimimerkillä tekstaillaan,eikä puskasta narista!

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.12.2009 - 00:47

Min'ä en ole kuin kerran ollut täällä humalapäissäni. Onneksi ihan suht fiksua juttua lensi kuitenkin

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 08:45

Mistä sen tietää että osa on kännissä? En minä ole huomannut mittään. Tosin illasta en täällä yleensä käy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 12:57

Asiaan ei kannata kiinnittää huomiota, ei se suurta joukkoa koske...ei kannata kommentoida niitä viestejä lainkaan, muutahan ei voi tehdä.
Ylläpito hoitaa törkyviestit pois, ainakin jos niistä ilmoittaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 13:33

mitä mitä onkos täällä ollut bileet , kun en juoppoihin törmännyt tai mist mää voin tietää kuka on känäs , kun en nää kuin vaan txt ... mut minun puolest jos siivosti txt, aa niin mitä välii onks sit maistis vai ilman , ei minuu haittaa , mut jos sisälle kotiini tuppaa humalas niin sit voisinkin hieman älähtää ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 16:46

Juopuneen kirjoitustyyli näppäimillä - mistä sen tunnistaa? Jos itse en ymmärrä kysymystä niin en kyllä heti menisi sanomaan toista känniseksi vaan katsoisin peiliin... Eli kyllä ne ovat poikkeuksia eivät sääntöjä. Joten rohkeasti vain kirjautumaan ja menoon mukaan!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:43

Erittäin hyvä kommentti.
Kahden nimimerkin kysymyksiä en ole avannut kuukausiin.
Irwin ja kalja rok rok !! ja hauskaa on.
Vielä keväällä nämä "kysymykset" poistettiin heti mutta ilmeisesti ylläpidossa on porukka vaihtunut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:20

Hm... En taida osata vastata tähän. Itse en käytä alkoholia laisinkaan enkä tiedä kuinka moni muista napsulaisista käyttää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 15.12.2009 - 23:46

Vain syntymähumalassa kirjoitan mitään mihinkään verkon paikkaan. Ei tarvitse katua sanojaan selvittyään :)