Pidätkö lipeäkalasta?

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 17:07

syön kun se on hyvin valmistettua, mutta en herkukseni väittäisi

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

X
Vastattu: 08.12.2009 - 17:05

Mikään kala ei ole koskaan maistunut..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 17:14

Karmeeta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 08.12.2009 - 17:20

En pidä lipeäkalasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 17:34

Hirveän hajuista, ällöttävän näköistä ja kuvottavan makuista :D

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 08.12.2009 - 17:36

En mausta enkä tuoksusta. Olen ollut joskus toimistotyöharjoittelussa kalatehtaassa jossa myöskin sitä valmistettiin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 17:46

No joo ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 17:54

Ei kuulu mieliruokiini. Kalaa on kyllä Joulupöydässä useammanlaista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:26

Meillä mummo teki aina joulukuun alussa lipeäkalaa. Tuoksu ei ole mitä hurmaavin, mutta...
Valmiiksi kuoritut keitetyt perunat, lipeäkala, paksu valkoinen soosi ja juuri aukaistu maustepippuripurkki... tykkään kyllä kerran-pari vuoteen syödä. Siinä se.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 18:40

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 19:14

En pidä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 20:15

Yök, en syö ! Haiseekin niin pahalle !!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 20:54

Samat sanat kuin matilda,passaan ja kierrän kaukaa!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 21:30

YÖÄK oksettaa pelkkä ajatus siitä kalasta.lapsena maistoin ja siihen se sit jäi.Ihnhottaa pelkkä ajatuskin siitä kalasta meidän joulupöytään sitä kalaa ei kyllä tule.Hyi kauheeta se hajukin YöÄK OKsettaa pelkkä ajatus siitä kalasta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 21:41

en pidä

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 09.12.2009 - 00:48

pidän

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 13:37

hei napsulaiset .. kutsunkin teitit meitil joulupöydän alkupöytään jossa on lipeäkalaa ... saisin syödä silloin yksinäin heh ... minä rakastan myöskin lipeäkalaa kuin myöskin muitakin kaloja ... mut aika harvoin laitan , kun on joulupöydässä muitakin kaloja , mutta syödään ukkokullankans sit joulun jälkeen tai ennen sitä , et kyl se tähän joulun aikaan kuuluu sekin ruoka ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 09.12.2009 - 23:41

Muuten en välitä pahemmin kalasta, mutta lipeäkalaa syön.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 10.12.2009 - 08:08

En pidä erityisemmin, mutta kyllä sitä syö. Kun sitä määrätyllä tavalla valmistaa, sen tuoksukaan ei ole pyörryttävä (valmistus uunissa).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:40

Syön sitä kyllä mutta en ole koskaan ostanut.
En varsinaisesti pidä mutta menee kyllä alas - niin kuin kaikki muukin ruoka.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:20

No, en todellakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 14.12.2009 - 00:01

Lipeäkalasta sain lapsena kammon..kun äiti laittoi sitä...kun haju oli niin kamala. Ei kyllä äiti pakottanut syömään sitä..
Mutta olen joskus nyt aikuisena maistanut hyvin laitettua lipeäkalaa...ja on ollut ihan hyvää..itse en laita koskaan..
Kaikkea muuta kalaa laitan..kun tykkään tosi paljon kalasta...joka viikko jotakin kalaruokaa.