(Serranon perhe) Kuoliko Lucia oikeasti vai näkikö Diego vain jotain unta?

serranon perhe

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 04.08.2008 - 21:19

Hei!
Niinkin helposta paikasta kuin Vikipedia :-) pääsee tutkailemaan Serranon perheen kaikkien tuotantojaksojen tapahtumia sekä siellä on myös kuvaukset näyttelijöistä,
Joku/Jotkut ovat nähneet paljon vaivaa laatiakseen sivut !
Sieltä löydät vastauksen kysymykseesi,. Wikipedian pitäisi olla suht luotettava ? lähde
fi.wikipedia.org/wiki/Serranon_perhe

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 01.08.2008 - 08:21

kyllä se kuoli.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 09:54

Inhoan espajalaisia sarjoja.Asun talvisin yleensä 2-3 kk Malagassa ja siellä tulee katsottua TV:tä ja kaikki on samanlaista typeryyttä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 01.08.2008 - 10:34

joo kyllä se kuoli :(

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 01.08.2008 - 23:05

Kyllä kuoli. Mutta ajatellaan positiivisesti, voit katsella Luciaa nauhoitetuilta jaksoilta ;)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 02.08.2008 - 02:30

Mistä kaikki on saanu päähänsä, että Lucian kuoleminen oli jtn unta? Ja moni on väittänyt.. kumma homma!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 03.08.2008 - 18:32

Kuoli se. Ei ollut unta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 17.08.2008 - 14:40

Se oli unta

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 14.02.2009 - 21:29

Ei Lucia kuollut diego näki unta kattokaa vaikka youtubesta hakusanalla los Serrano 8x07 part 9 koko video alusta loppuun niin näet miten sarja päättyy