Mitä mieltä olet suomalaisista elokuva ohjaajista.

Minun mielestäni spete oli paras kun juoksi puun ympäri Esson" p"aariin
Olihan näitä joitakin Tiili haarviikkejä mutta juostaan myö vaan koivun ympäri ja räitään pitkin Tamperetta

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 23:17

A.Kaurismäen ohjaamat huonoja,paitsi yksi on erinomainen ja se on "Mies vailla menneisyyttä".

Kysyjän kommentti

Niil haardviik ( lausuttuna)Ei saanut apurahoja suomesta. Meni valtoihin ja sai palkinnon.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 22:46

Jotkut on vähän parempia, mutta suurin osa huonoja. En katsele tiettyjen kotimaisten ohjaajien elokuvia ollenkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2009 - 23:08

Huonontuneet ovat sitten Taunon ja Ansan elokuvien. Niskavuori -sarjasta puhumattakaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 00:35

Kohteliaasti sanottuna yhden tähden ohjaajia. Vanhat mustavalkoiset alle arvostelun. Yksi poikkeus kuitenkin on Edwin Laineen Tuntematon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:48

En oikein pidä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 07:27

Minä pidän Rauni Mollbergista, ja eniten Klaus Härön ohjaamista elokuvista, saa itkeä kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 08:35

Timo Koivusalo ja Klaus Härö ainakin osaavat hommansa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 09:27

Klaus Härö tulee mullekin ekana mieleen näistä uusista sekä Dome Karukoski. Pidin siitä leffasta Tummien perhosten koti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 09:59

Kyllä niitä löytyy hyviä.Esimerkiksi Timo Koivusalo.Sekä Åke LIndman oli hyvä mutta nyt kuollut hänkin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 10:49

Suurin osa aika kehnoja. Åke Lindmanilla oli hyviä elokuvia, itsenäisyyspäivänä tuli TV:stä yksi joka jäi hänen viimeisekseen kokonaan ohjaamaksi leffaksi. Olli Saarela on ohjannut yhden hyvä eli Rukajärven tie. Klaus Häröllä hyviä myös.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 19:25

Toiset ovat hyviä, toisista en niin välitä.