Onko teillä sellaisia päiviä, että ette käy missään eikä teillä käy ketään? Ja puhelinkin on hiljaa.

Avainsanat: kyläily

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 19:09

Kyllä sellasiakin päiviä löytyy...mut silloin kun niitä haluaisi,niin ei todellakaan saa!!

Kysyjän kommentti

Näinhän se on. Kun haluaisi seuraa, sitä ei mistään löydy paitsi silloin kun haluaisi olla yksistään!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 18:57

joskus on, ylen harvoin, sellaisiakin ihania päiviä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 19:02

Melkein jatkuvasti on sellaisia päiviä varsinkin näin talviaikaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:04

Onneksi on sellaisiakin päiviä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:16

Tänäänkin on sellainen päivä ollut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:40

On toki,enkä valita lainkaan,varsinkin jos on joutenolopäivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:00

Ei ole. Joskus olisi varmasti ihan mukava kokemus,jos olisi edes yksi "erakkopäivä".

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 07.12.2009 - 20:00

Enemmän kun haluaisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:16

Voi kun olisikin!!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 22:05

Voi on ollut ja tulee olemaan, kun olen tälläinen joka ei kutsu edes naapureita kahville.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 23:32

Ei ole näkynyt eikä kuulunut rauhan häiritsijöitä täälläkään vuosiin?!
Minkä nyt joskus puhelinmyyjät yrittävät yhdyntää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 00:45

Minkä takia pitäisi koko ajan käydä jossain tai jonkun käydä tai jonkun kanssa puhua? Tuntuisi rasittavalta velvollisuudelta jo viikossa.
Puhun isäni kanssa kerran viikossa puhelimessa, isoäitini luona käyn kerran viikossa ja avon vanhemmilla käymme kerran kahdessa-kolmessa viikossa. Se on meidän normaalia arkea ja kaikki muut käymiset ja näkemiset ovat ekstraa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:04

Ei ole puhelin soinut pariin viikkoon. Missä lienee en edes tiedä. Minä käyn kyllä kaverilla kun sillä on parempi jääkaappi.No nyt mullakin on taas rahaa vielä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:48

On, tosin aika harvassa tuommoiset päivät

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 08:40

Eipä ole. Töissä käyn joka päivä mutta en kyläile koska se ei ole kaupungissa tapana. Erilaisissa tilaisuuksissa toki käyn "allakan mukaan", onneksi nekin vähenevät näin joulun lähestyessä ja saa pitää hieman hengähdystaukoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 09:31

On ja paljon ja tykkään niin, kun en ole siviilissä oikein seuraihmisiä. Työssä on sen verran vilkasta, että kotona haluan erakoitua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 12:28

sellaiset päivät on harvinaisia näin talviaikaan,kesällä sitten

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 12:34

Eipä sellasia päiviä ole, mutta eiköhän sekin aika vielä joskus koita kun lapset aikuisia!!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 11.12.2009 - 20:08

Onhan niitä mutta tytär on koko ajan äänesssä, päiväunillakin tulee juttua joten hiljaista ei kuitenkaan ole. Ja jos ensi viikolla on luvattu -30C niin en varmaan käy postilaatikkoa kauempana...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:27

On joskus, juu, mutta yleensä ehdin itse soittaa jollekin. Noloa.