Nukutko yöllä yhdellä peitteellä,vai tarviatko lisää peittoa yöksi?

Avainsanat: pärjäätkö yön yhdellä peitteellä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 08.12.2009 - 16:21

Yhdellä olen tähän asti pärjännyt. Enpä ole ennen kuullutkaan, että untuvapeitto voi viilentää...???

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta.Samoin minäkin tarkenen yhdellä peitteellä.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.12.2009 - 10:38

Yksi ohut peitto riittää. Joskus jos jalkoja kylmää, levitän ohuen Fleace-peiton niiden päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:42

untuväkki lämmittää talvella ja viilentää kesällä!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:46

Minulla on yksi ohut peite, olen lämminverinen ihminen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:01

vaihdoin syksyllä untuvapeittoon. On jo hieman liiankin lämmin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:34

Samoin sanoin palisanterin kanssa,untuvatäkki viilentää kesällä ja lämmittää talvella.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 12:10

Milloin mitenkin, riippuu miten lämmin huone on.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 12:22

Yhdellä peitolla tarkenen ja ukkokulta lämmittää vieressä myöskin :)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 13:27

Yksi ohut peitto. Jos on kylmä, niin sukat jalkaan. Tarkenee hyvin sen jälkeen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 14:03

Yksi riittää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 14:44

Yksi muhkea peitto riittää. ^^

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 16:34

"Nukutko yöllä yhdellä peitteellä"

Henkilökohtaisesti nukun mieluiten peiton alla, ehhehee...

Meillä on erikseen kesä- ja talvipeitot ja tosi pakkasia varten on vielä muhkea untuvapeitto. Eniten lämmittää avomies, jonka kainaloon mä aina öisin käperryn.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 17:01

Minusta on mukava nukkua lämpöisen peitteen alla, joskus laitan
toisenkin, aviopuolisosta en niin tiedä nukkuuuhan se vieressä
mutta haluan itse olla oma herrani nukkuessani.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:22

Parvisänkyni parvella on yksi iso peitto.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:02

Yksi untuvapeite riittää. Jos tulee vilu, kaivaudun miehen kainaloon.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:15

Yksi tuplapeitto. Useimmiten mutturassa miten sattuu.. Riittävän lämmin ja kun liian lämmin tulee, voi potkaista pois... ja pian taas nykästä päälle, kun paleltaa...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:48

yhden alla tarkenee hyvin, pysyis edes päällä aamuun asti, useimmiten ei

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 21:06

yhdellä mut patteri pitää laittaa kuumaksi

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:22

Miten milloinkin. Viimenyönä tarkenin ilaman peittoa. Vaatteet päällä sohvalla.Tv auki ja aamiainen valmiina pöydällä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:49

yleensä yhdellä peitteellä

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 11:07

Pari niitä tossa punkassa on mutta ei ne samaan aikaan päällä ole. Huoneeseen saa lämpöä niin paljon että tarkenee vaikka ilman peittoa mutta parempi nukkua kun asteet on himpun verran alle +20C...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 13.12.2009 - 03:29

Yhdellä juu. Hieman hymyilyttää tämä kysymys... :)