Minkä laista hattua tai myssyä käytät Talvella? Onko hattusi pipo vai karvalakki,pääpanta tai ei yhtään mitään hattua päässä?

Avainsanat: millaista hattua käytät

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 12:27

Lenkillä käydessä pipon laitan päähäni, lämmittää kummasti :)

Kysyjän kommentti

Kiitos parhaasta vastauksesta sinulle.Joo samaa mieltä olen minäkin lenkillä ja ulkoilessa pipo päässä.Muuten kaupalla käydessä käytän pää pantaa.

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Ida
Vastattu: 07.12.2009 - 10:37

En käytä minkäänlaista hattua enkä pipoa. Hupun nostan takista päähäni jos oikein tuuli tuivertaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:44

sama vika kuin Idalla, en käytä pipoa, en huivia, en myssyä enkä hattua, tukkapehko senverran paksu ettei tarvitse, ja jos tuuli puhaltaa, vedän hupun suojaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:48

Minä käytän turkishattuja, on joka takkiin sopivat hatut.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:16

Mull on , lippis,lätsä, pipo, stetson -tyyppinen huopahattu

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:31

Olen löytänyt suuria löysiä,kiristämättömiä neule"pipoja",jonne hiukset voi koota sisään,aika kivaa kun ei palella.Käytössä myös suuren suuret teddy korvaläpät.Huiveja vaihtelen mielen mukaan,
ruutuja on joka lähtöön Skotlannin tuliaisina vuosia sitten;paitsi ei niitä ruskeita B-ruutuja.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 12:12

Normi pipo joka sopii päähän. Se on liikkuessa käytännöllisin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 12:48

Yleensä tarvittaessa huppu pään suojana. Kovalla pakkasella ja jäällä tuulisella ilmalla pipo vielä hupun alla ja huivia kaulaan tarvittava määrä. Mulla on niin epämääräinen hiuskuontalo, että se ei normisti mihinkään mahdu tunkematta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 13:26

Useimmiten se on pipo. Hattuja en voi sietää. Kesällä metsässä pidän lippistä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 13:46

En käytä minkäänlaista päähinettä, ei talvella eikä kesällä. Mitään neulepipoja en voi sietää, hiukset latistuvat niiden alla ja täällä meillä on kyllä aika lämmintä läpi vuoden. Turkispanta on kyllä olemassa, eip'äsitäkään tule usein käytettyä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 13:47

korvaläpät tai takinhuppu tarpeen mukaan. Pipo vain hiihtäessä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 14:04

Ei pipoa, eikä hattua.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 14:46

Korvaläppälakki, karvalakki läpillä, lakki karvareunuksella ... tulee ulkoiltua paljon. Ei tarkene muuten.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 15:37

Täällä yksi pipon inhoaja, siis omassa päässä. Minkinkarvaiset korvaläpät ostin 10 v sitten Saariselältä ja ne on käytössä edelleenkin. Kauniit ja lämmittävät mukavasti. Oikein kylmällä laitan karvareunushupun päähän. Kenian safarihattua käytän kullanhuuhdonnassa....siis päässäni.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 16:33

Pipo tai sadesäällä lippis ja sen päälle vedän tosi kylmällä vielä hupun.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 20:42

löytyy pipoa, lippistä, lätsää, karvista .... ihan tilanteen ja muun vaatetuksen mukaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 21:08

yleensä ei mitään.. joskus pipo. ja ostin muutama kk sitten uuden puman pipon, sitä pitäisi ruveta käyttämään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:24

Pipo jos löytyy.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:49

Pipoa tai en mitään

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 11:04

R-Collectionin 100% lampaanvillaa oleva pipo, eikä haittaa vaikka hiukset menevät lyttyyn, onpahan ainakin lämmin ulkoillessa. Usein on päällä myös saman firman anorakki joten tarpeen vaatiessa voi laittaa siitä vielä hupun pipon päälle.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 16:23

Mustat korvalaput ostin viime vuonna ja osoittautui hyväksi hankinnaksi. Niillä olen näissä Suomen leudoissa talvissa pärjännyt.