No niin kenelläkäs se oli kaunein puku tuolla linnan juhlissa?

Lisätty: 07.12.2009 - 02:15

Kyllähän se vaan on meidän naisten tapa katsella pukuja, kenkiä, kampauksia ja antaa arviointeja. Se on normaali elämää ja voi kuulkaa miten miehet arvostelevat...tissejä yms. joten suotakoon tämä ilo meille kaikille. Täällä töissäkin yksi mummukka ei millään meinannut malttaa yöunilleen kun katseli ja ihmetteli, että mitä se presidentti tuollai riehkasee parketilla ja nuin paljon on väkkee...mitkä pijot ne on männeillään.

Lisätty: 07.12.2009 - 02:17

Siltikin toivon linnan juhliin ihan tavallisia työtä tekeviä kansalaisia.

Lisätty: 08.12.2009 - 09:18

Vähäviisaalle: miusta tuo 3, 5 ja 6 ovat aika herkulliset...

Avainsanat: kaunein juhla itsenäisyys puku

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 23:59

Maria G. pukua voi pitää muuallakin kuin linnanjuhlissa.Näyttävä ja normaali.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 22:39

Veltto Virtasella!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 22:45

Niitä oli niin monella kauniita pukuja, mutta erikoinen oli sellainen vanhoista videonauhoista tehty puku, ja PMMP.n Mira Luodin puku oli erikoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 22:45

Piia Pasanen.
Vaikka oli duunivermeet yllä oli ylivoimaisesti paras - ja näyttävin.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 23:20

Joko se lumppujen arvostelu päättyi, luulisi että Itsenäisyyspäivän juhlien päähuomio olisi jotenkin jossain muussa asiassa, kuin naisten pukusuunnittelijoiden ja ompelijoiden ilmainen mainostaminen. Kyllä YLE ym voisi jo vähän harkita muutosta, vaikka on "perinne".
Ihmettelen vain jotenkin outoa/sairasta suhtautumista ?

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 23:34

Paljon oli kauniita pukuja. Mutta se pallollinen espanjalaistyylinen oli kyllä kukkalaukkuaan myöten jotenkin erikoisen kaunis.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 00:59

Samaa mieltä kuin harjuntie Maria G.oli tosi tyylikäs,hoikka,kaunis nainen,toisin oli monet hoikat,valkeat,kalpeat ja sävysävyyn ihon kanssa pukeutuneet nuoret/nuorehkot naiset,monia näki kun oli rinnat&koko ylävartalo puristettu hiattomana muottiin ja ryhti oli sen mukainen etukumarassa eteenpäin tuulta ja myrskyä kohti.Kaipailin J.Selinin kommentteja.jotka aika teräviä ja paikallaan.Helppohan se on kotikatsomosta arvostella,joo joo!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 09:54

Oli aika paljon kauniita pukuja, tosin puvun kantaja ei aina ollut ihan oikea. Roikkuva liha/läski ei välttämättä näytä niin kauniilta. Jotkut voisivat miettiä laittaako yläosasta avoimen puvun. Maria g on aina tyylikäs, kuten Leena Harkimokin. Tykkäsin merenneitopuvusta ja monella naisurheilijalla oli kaunis puku.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:32

En tiedä kun en katsonut kuin pienen pätklän enenn pääuutisia ja niiden jälkeen. Jenni Haukialla oli kaunis puku, ei pramea mutta nuorekkaan tyylikäs.Uskon ettei sen yli mennyttä ole.
Jotenkin suuresti ärsyttää tuo "pukukilpailu" ja niistä vouhkaaminen, päähuomio pitäisi olla muualla kun on kyse tuosta päivästä. Siksi en katso ohjelmaa.

Lisätty: 08.12.2009 - 08:48

Ainoa "viisaus" mitä linnanjuhliin liittyen olen lukenut aikoihin, sattui silmääni eilen ja taisi olla IltaSanomissa eli Riitta Uosukaisen kerrotaan sanoneen etteivät suomalaiset sotilaat taistelleet sen takia että voitaisiin aloittaa keskustelu vaatteista. Oli hänkin varmaan jo kyllästynyt kun lähes ainoa asia mikä itsenäisyydessä herättää keskustelua, on nuo naisten pukuasiat (kuka seksikkäin, kuka yllättää, kuka tyylikkäin).

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 12:55

Paljon oli upeita pukuja nuorilla naisilla. Mutta silmiini pisti se, että miksi vanhat rouvat eivät osaa pukeutua. Teetetään puvut sellaisista jäykistä kankaista, laitatetaan kaikenlaisia laskoksia, pystyyn nostettuja kauluksia, hihoja. Suuria leikkauksia. Ne puvut suurentaa entisestään jo isoa ihmistä ja näyttävät ryppyisiltäkin. Jäykän näköistä oli, en muuta voi sanoa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 13:51

Maria Guzeninan puku oli mielestäni oikein hieno ja hän myös kantoi sen upeasti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 18:42

kun en katsonut en voi parasta valita,
ja vaikka olisin katsonutkin, tuskin olisin ymmärtänyt,
mutta samaan tilaisuuteen (ja melkein aiheenseenkin) liittyen

linkissä olevaan kisaan mulla on selvä mielipide ja voittajaehdokas

www.mtv3.fi/helmi/linnanjuhl...ml?1012746

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 19:27

Mielestäni kaunein pukuyhdistelmä oli näillä koltilla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:34

Moni kakku päältä kaunis..

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 16:29

Samaa mieltä niiden vastaajien kanssa, jotka arvostelevat itsenäisyyspäivän juhlien luonteen muuttumista. Jos halutaan järjestää pukujuhlat niin miksei niitä voida tehdä mutta toisena päivänä ja sillä aiheella. Itsenäisyyspäivän juhlat pitäisi palauttaa aiempiin mittoihin, jolloin vieraita oli jokunen sata ja tarjolla kahvia ja pikkuleipiä.