Palavatko ikkunallasi kaksi kynttilää itsenäisyyspäivän kunniaksi?

Me sytytimme ne tasan klo. 18 ja kilistelimme samalla shampanjalla.

Avainsanat: itsenäisyyspäivä

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 20:52

Kyllä paloi kuuden jälkeen ja onneksi huomasin sammuttaa juuri ajoissa ennenkuin oli aikeissa sytyttää kynttilämansetit. Oli viimevuotiset itsenäisyyskynttilän jämät. Silti juhlistivat meidän itsenäisyyspäivää.

Kysyjän kommentti

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 18:53

Kyllä minä sytytin kynttilät ja nyt pitää alkaa juhlia katsomaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 18:55

Palaa kolme, on sitten vissiin yksi liikaa mutta mieluummin liikaa kuin ei lainkaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 19:04

palaa kuuden sarja (joka ikunalla) , ei isotella, mutta kun sellaisia nyt vaan sattuu olemaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 19:58

juu palaa ja ne kaksi itsenäisyyspäivän kynttilää - yksi sininen tuikkii keittiön pöydällä.
klo 18 sytytettiin ja lasillisella (päivälliseltä jäänyttä) vinkkua juhlistin.
Juhlia en ehdi tuijottamaan kun oltiin kisailemassa " von hurtan" kanssa ulkona ja nyt ryhdyn raivaamaan pyykkikasaa - semmoinen itsenäisyyspäivä se:)

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 21:28

ei pala

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 21:45

Yhdellä kaksi sinistä ja yksi vaalea, yhdellä yksi vaalea. Ulkona palaa ulkotulet.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 22:12

Kyllä vaan

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 22:19

Kyllä paloi, klo 18.00 sytytin ne. Nyt ei enää, kun olen duunissa jo.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 00:12

Ikkunoilla on jo seitsenlamppuiset sarjat jokaisessa, äkkiseltään laskettuna parisensataa kynttilälamppua.
Lippu oli tietysti salossa.
Klo 18.00 sytytin kaksi jalallista isohkoa ulkoroihua. Valoa on kuin pienessä kaupungissa.
Ehdottomasti juhlimisen arvoinen päivä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 02:59

Sinivalkoset kynttilät, kaksi tietenkin, paloivat itsenäisyyden kunniaksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 04:53

en minä enään muista mitä kuuluu suomen itsenäisyyspäivän viettoon,kynttilät ei eilen palaneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 09:55

Keittiön pöydällä kaksi sinivalkoista pitkää kynttilää.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 10:29

Meillä paloi kuusi itsenäisyyspäivän kynttilää pöydillä yhteensä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:22

Kaksi kynttilää oli korkeissa jaloissa pöydällä,ikkunalla vetää,joten palavat hiukan vinosti,esp.cavaa kilisteltiin ja sitten syötiin keitto ja lämppärit.Naapurin screeniltä seuraamaan hovin marssia sekä jälkkärille ja kaffille kans.Jatkojakin tuli ihmeteltyä,että miksi,mutta loppuilta vaihtui esp.kanavaan.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 12:46

Ei ollut ikkunoillani kynttilöitä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:43

Ei pala. televisio on ainoa valonlähde tietokokneen lisksi.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:50

ei palaneet

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 20:29

Kyllä paloi kynttilät ikkunalla ja lippu hulmusi salossa.
Tällä kylällä ei sit muita lippuja näkynytkään, eikä kynttilöitä ikkunalla.
Meillä se on perinne josta ei luovuta.