Voisiko ajatella että Napsu on pienimuotoinen elämän oppikirja?

Moneen asiaan ja ongelmaan laidasta laitaan täältä tietoa löytyy.

Avainsanat: elämän oppikirja

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 20:56

Näinhän se on. Kyllä täällä oppii ja kysyä voi jos ei tiedä. Elämää ja elektroniikkaa!

Kysyjän kommentti

Kiitos, unohtamatta musiikkia!

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 19:42

Onhan se näin vaikka hakutulokset hiukan kirjavia mutta se on hyvä puoli,että voi valita mieleisensä"faktan"...

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 20:00

Kyllä varmasti näin on - Napsun "suola" on se että täällä on hyvin erilaisia persoonia ja ilmeisesti erilaisissa elämäntialnteissa olevia ihmisiä - siitä koostuu iso elämän viisaus!

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 00:15

Minä opin aina itsestäni jotain, kysyn mitä tahansa.
En kai minä muuten kysyisikään kysymyksiä, joihin tiedän jo vastaukset?

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 00:16

En voi viel ajatella näin.Olen ollut vielä niin vähän aikaa napsussa mukana etten osaa edes käyttää tätä vielä kunnolla.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 03:45

Henkilökohtaisesti en koe, että tässä on käyty läpi koko elämän kirjoa, mutta mun rekkautumisestanihan on vasta aika vähän aikaa. En ole oppinut mitään elämää suurempaa Napsusta, vaikka olenkin saanut yhteen sun toiseen asiaan vastauksen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 09:35

Ei ihan noin, täällä on määrätty määrä kirjoittajia eikä kaikki "elämän kategoriat" täällä kohtaa. Ei täällä mitään suuria viisauksia juurikaan esiinny, ihan tavallisia pikkuasioita.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vieras
Vastattu: 07.12.2009 - 12:47

No ehkä pienen pieni, sellainen postimerkin kokoinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:45

Varmasti saan haukut kun te heräilette. Ei siis mitään uutta.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:51

Tavallaan voisin ajatellakkin