Oletko saanut "nokillesi" yrittäessäsi rekisteröityä johonkin foorumille?

Kumma juttu - yritin liittyä uuden koiramme "rotuyhdistyksen" foorumille ja sieltä tuli vastaus: "hakemustasi ei hyväksytä" rekisteröitymiseen tarvitittiin vain nimi - osoite syntymäaika- puh.nro ja sähköpostiosoite.
Tulipa kerrassaan outo olo ja vähän sen laatuinen ajatus että "onpas sisäsiittoista touhua" josta kyllä tuota kyseistä porukkaa syytetäänkin (eikä ilmeisesti syyttä).

  Ilmoita asiaton kysymys

Vastaukset

Vastattu: 07.12.2009 - 03:43

Älähän nyt vedä liian nopeita johtopäätöksiä mistään.

Kyseiselle foorumille pitää rekisteröityä omalla nimellä. Huomasithan sä sen? Käyttäjätunnus on siis sun nimesi.
Menet sinne foorumiin ja ihan yläreunasta menet osastoon "Foorumin säännöt ja ohjeet", niin eiköhän kaikki tarvittava selviä.

Kysyjän kommentti

Jes - näinhän se juuri olikin, eli en lukenut ohjeita riittävän tarkasti. Ylläpidosta tuli kohtelias viesti joka selvitti asian. Nyt karahti "pilkka omaan nilkkaan" ja kylläpä nolottaa nyt....

  Ilmoita asiaton vastaus

Muut vastaukset

Vastattu: 06.12.2009 - 15:16

Jatkoaika.com ilmoitti vuosia sitten että kiitos mielenkiinnosta mutta kommentoijia on ihan tarpeeksi.
Onhan niitä mutta kaikilla tuntui vaan olevan sama mielipide eikä aina läheskään oikea, ilmeisesti kuitenkin enemmän ylläpidon mieleinen.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 06.12.2009 - 16:31

jossain kuluttajapaneeli hommassa aikanaan kävi samalla tavalla,
sillä lailla niitä 'yleisiä mielipiteitä' tehdään ...

  Ilmoita asiaton vastaus
Ida
Vastattu: 06.12.2009 - 18:43

Ei ole tullut. Tosin en pahemmin mihinkään ole yrittänytkään rekisteröityä.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 11:59

Foorumin ohjeet kun lukee kunnolla, niin onnistuu. Ylimalkaisesti rekisteröityessä on ollut ongelmia, ja salasanoja en meinaa muistaa millään, tai omaa nimimerkkiä tjms. En viittisi joka paikkaan mennä samoilla tunnuksilla, jotta jokin järjestys säilyisi.
Sähköpostiin foorumeilta tulevat viestit ovat ok, mutta joskus ärsyttää kun vähempiarvoisetkin viestit hyökkivät postin täyteen.
Näin toimiessa koetan rajoittaa netissä keskusteluaikaani, jotta normaalille elämiselle jäisi aikaa.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 07.12.2009 - 14:02

Saattaa olla niin että jäseniä on jo tarpeeksi, kapasiteetti ei anna myöten uusien jäsenten ottamista.

  Ilmoita asiaton vastaus
Vastattu: 08.12.2009 - 01:47

Koiraa ei oo ja tönne ppääsin helposti.

  Ilmoita asiaton vastaus
Eme
Vastattu: 08.12.2009 - 01:51

eipä ole noin käynyt. kumma juttu